lan games

Status
Niet open voor verdere reacties.

mikekomen

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2009
Berichten
100
beste helpers..

mijn vader en ik zouden graag een leuk lan spel willen hebben zodat wij samen kunnen spelen
wij hebben al geprobeerd: counterstrike source (vinden we niet leuk) en cod modern warfare (kan je niet met bots spelen dus is het niet leuk met ze 2en in een server)
ik zou wel eens willen weten wat het aanbod is op het gebied van lan games:eek:

alvast bedankt:thumb:
 
C&C series, ook leuk met z'n 2en,

Je zou ook rFactor kunnen proberen, een redelijk uitgebreide race simulatie ( Je kan zelf auto's toevoegen, dus ook je favo. sportauto / vrachtwagens o.i.d.).

Wat je ook kan proberen is eh..

AssaultCube. Schietspelletje dat niet erg zwaar is, en je kan er ook bots in instellen. (Draait zowel onder windows als Linux).
 
Mijn persoonlijke favoriet over lan voor de pc is toch wel Warcraft III, alhoewel dat geen FPS maar een RTS is.
 
mijn vader is nogal moeilijk met spelletjes :rolleyes:

hij houd niet van race games en ook niet van games zoals wow

wat hij graag wil is dat het een mooie shooter is die er goed uitziet
ik ben altijd heel makkelijk met spelletjes ik vind alles leuk :p

in iedergeval bedankt voor jullie reactie's :thumb:
 
Even voor de duidelijkheid: Warcraft III (3) is géén spel zoals WoW (World of warcraft). Hoewel de setting hetzelfde is (zelfde wereld) speelt het heel anders. Wellicht ken je age of empires? Het lijkt nog het meeste daarop.

Maar een goede shooter met bots is imo Unreal tournament 3 (of oudere delen). Houdt er wel rekening mee dat het een zeer snel spel is (stukken sneller dan Call of duty of counterstrike), ik weet niet of je vader dat leuk vindt.
 
De originele Unreal Tournament blijft erg sterk, hoewel die grafisch iets minder is tegenwoordig.

Je kunt ook eens kijken naar de originele Half Life, ik geloof dat daar ook wel Bots voor te vinden zijn. Heeft ook een hoop mods.

Misschien Battlefield? De bots zijn niet echt slim maar misschien is het met 2 spelers nog wel leuk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan