lan games

Status
Niet open voor verdere reacties.

ibrahimbenyahya

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2009
Berichten
49
hallo,
ik zoek een paar lan games die je samen in een netwerk kunt spelen. Nou weet ik er wel een paar maar die moet je eerst instaleren en dat kan niet in een schoolnetwerk.
Dus ik zoek spellen die je samen op meerdere pc's (server aanmaken) kunt spelen en die je niet hoeft te instaleren (geen exe)

Dus zoiets als netacka. Je hoeft het alleen maar uit te pakken en niet te instaleren. Het liefst een schiet of race spel.

PLZ HELP. TUSSENUREN ZIJN ZO SAAI
 
spel installeren op usb stick kan ook... en hem dan op school openen (werkt trouwens niet bij alle games)
 
.EXE heb je nodig, om het spel op te starten. Het is een uitvoerbaar bestand die de rest van het spel laat draaien, en het laat zien zoals je het moet zien.

Echter, zal je de games toch op een USB stik of wat dan ook moeten installeren, voor je het op je schoolnetwerk kan spelen.
 
Neen,
Je hebt ook bepaalde spellen die je alleen maar hoeft uit te pakken. (bijv. netacka). en dan erop te klikken en dan start die op. gewoon op het start bestand.
 
Dat "startbestand" is óók een exe ;).

Er zijn denk ik maar weinig games die zo starten. In het "illegale circuit" worden ze weleens omgeprogrammeerd zodat het wel kan, maar een legale zou ik zo niet durven noemen helaas.
 
Ben ik nou gek, of is dat een exe?

fv3ty.jpg
 
Nee hoor, u is niet gek.

Ts heeft misschien extenties tonen uit staan.

Maar er zijn bar weinig spellen die geen installatie vereisen, al heb ik medal of honor aa, sp en bt draaien zonder deze ooit te hebben geinstalleerd.
 
Maar het blijft een .exe...

Anyways, zoals ik al zei, er zijn vrijwel geen games die je zo kan spelen over lan. Enkel dus in het "illegale circuit", omdat mensen de games hebben gehackt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan