lan kabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

P@sbeer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 nov 2001
Berichten
2.465
De laaste tijd krijg ik regelmatig de melding dat er wellicht een lan-kabel niet goed is aangesloten, ik kan dan ook niet internetten,

heb het modem gereset, ethernet-kaart, losgehad en opnieuw er ingezet, plugjes en stekkertje er uit en in,

tis chello verbinding, met XP

iemand een idee???
 
Kijk eens in de handleiding in mijn handtekening.
 
dank, maar ik deel geen internet, het is enkele verbinding
 
P@sbeer.
Zit hier met het zelfde euvel. De melding is dan dat er geen Lanverbinding is, of een van de netwerkkabels is niet aangesloten. Heb dit probleem voorheen nooit gehad met @home. Dit is iets van de laatste maand bij mij. Aangezien er meer mensen zijn met dezelfde euvel met verschillende providers zou er wel eens iets anders aan de hand zijn, en dat kan natuurlijk van alles zijn!
 
het enige waar ik nog aan kan denken in dit geval is een kabel breukje, maar ja als ik niet de enige ben, en ook pas de laatste tijd hier last van heb, zoek ik nu meer in de richting van Chello
 
Hoy,

Heeft u allemaal norton antivirus? Probeer die eens opnieuw te installeren.

Kijk eerst eens of, als u de computer opstart, Norton direct het auto protect inschakeld. Dat kan het euvel zijn.
 
wil ik wel proberen, maar ik gebruik norton langer dan het probleem zich voor doet

tige tank
 
Hoy pasbeer,

Kijk eerst eens naar norton of hij normaal werkt,
Ik heb hetzelfde gehad op conputer van mijn dochter en daar bleek norton de boel tegen te houden. Nadat deze opnieuw is geinstalleerd werkte alles weer OK

succes
 
Verwijder je netwerkkaart eens uit app. beheer.
En start de pc opnieuw op.


Greetz Patrick
 
Hallo

Heb ik ook meegemaakt bij een kennis .

Na uiteraard zeker te zijn , dat dit geen softw. probleem was , bleek dat jammerkijk genoeg een voorbode van het sneuvelen v/d netwerkkaart.

Nadat nieuwe netwerkkaart was geplaatst , konden deze terug "smurfen".

Misschien is dit ook bij u het geval , en iets om in het achterhoofd te houden ?????

Let wel , deze "errors" deden zich voor over een periode van enkele weken.

Peter
 
Geplaatst door P@sbeer
en bedankt voot dit goeie nieuws:(

Nieuwe netwerkkaart: €6,--

Ik werk danwel met ADSL(ethernet modem), en had hetzelfde probleem, dit was dus opgelost na het opnieuw installeren van de kaart.


Greetz Patrick
 
kost niets weet ik wel, alleen die kast weer van zijn plaats, stekkertje enz

maar ik heb 3 dagen geen melding gehad, gaat lekker
 
Geplaatst door P@sbeer
kost niets weet ik wel, alleen die kast weer van zijn plaats, stekkertje enz

maar ik heb 3 dagen geen melding gehad, gaat lekker

Geplaatst door Coppertje

Ik heb ook dit probleem gehad en dit werd veroorzaakt doordat mijn pc automatisch werd geupdate en na die update had ik geen internet meer. Probeer eens wat te verwijderen bij software 1 van de laatste updates. elke update die bill uitbrengt is nog geen goeie!

Ps Je gaat toch ook niet met je auto naar de garage als er niks aan mankeert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan