Lan maakt akelig geluid!

Status
Niet open voor verdere reacties.

cyberet

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2007
Berichten
28
Hallo,

Sinds kort heb ik mijn pc geformatteerd. Daarna WinXP geïnstalleerd en de drivers gedownload waarvan ik dacht dat ze erbij hoorden. Dat denk ik overigens nog steeds. Maar sinds die format maakt mijn onboard Lan ding(ik weet niet hoe je dat noemt) een akelig geluid! Als ik mijn netwerkkabel eruit trek is het een heel stuk minder omdat dan ook het lampje van het lan ding uit gaat maar ik hoor als ik mijn oor erbij hou nog steeds hetzelfde geluid.

Wie kan mij helpen met deze nogal absurte vraag? Bedankt!

Cyberet
 
wel de goede drivers van je lan adapter.
 
Kan of anders is je onboard kaart naar de maan, plug dan even een losse adapter bij die zijn voor een euro of 8 al te koop.
 
Kan of anders is je onboard kaart naar de maan, plug dan even een losse adapter bij die zijn voor een euro of 8 al te koop.

Oké dat ga ik proberen en anders heb ik nog wel een oud kaartje liggen gok ik zo.

Bedankt!
 
ik denk bij nader inzien dat het toch niet mijn lan kaart is! heb een nieuwe driver geïnstalleerd. maar zou het ook mijn voeding kunnen zijn? een vreselijk piep geluid! alsof de ventilator ergens langs schaaft ofzo..heb al even geprobeerd een stof zuiger erlangs te halen maar dat hielp niet zo veel want het is nog niet weg.
 
Is het toevallig geen andere ventilator van je videokaart of processor koeler, maak alles eens een keer goed stofvrij.
Als het de voeding is dan zul je andere voeding moeten plaatsen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan