lan netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

scoRpy

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2006
hallo ik heb overlaatst een kleine lan gehouden in mijn garagen met 4 mensen om samen wat counterstrike te spelen online maar we konden enkel met 2 deftig spelen vanaf 3 begon het te blokkeren. Hoe kan ik dit verhelpen?

info: netwerk: modem - router 10/100 - switch 10/100 -pc's

Bedoel je met blokkeren te laggen?
Wat heb je voor internetverbinding??

blokkeren bedoel ik inderdaad laggen een ping van meer dan 500 en meldingen in counterstrike zelf "connection problem"
mijn verbinding is telenet mono

Denk dat je internetverbinding het dan gewoon niet aan kan als je met teveel spelers online wilt, dan krijg je lag.
Telenet is hoeveel mb???

Gewoon ff een vraagje tussen door.
Is een internetverbinding van belang tijdens een LAN?

Volgens mij ligt het aan de router/switch/hub die je gebruikt voor de lan.
Greetsz Thooms

als het een grotere lan is zou internet niet noodzakelijk zijn. Maar ik heb het hier over een gewone homelan met 5 mensen :) enja een heel weekend met 5 op een netwerkje spelen is niet echt gezellig dusja internetverbinding is daar wel handig:)

Als er in een normaal netwerk word gespeeld maakt het niks uit.
Maar aangezien ik het spel counter strike wel ken kunnen daar ook problemen mee optreden want er zijn paar instellingen die je moet doen bij de server. Zoals de prioritijd veranderen in je processen naar realtime dat werkte bij mij altijd goed. En voor internet is 128kbps inderdaad tekort want ik heb thuis 512kbps upload en als ik zonder lag wil spelen kan ik met 8 mensen spelen en mensen krijgen een ping van 100-120 bij de 10-11 spelers.

Topic is meer dan een jaar oud en dus niet actueel meer.

Reageren op zulke oude topics is niet nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan