Lan Party organiseren

Status
Niet open voor verdere reacties.

matthijsvroon

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2012
Berichten
8
Hallo allemaal,

Een paar vrienden en ik willen een lan party voor ongeveer 20 mensen organiseren. Wij hebben hier al ruimte, tafels/stoelen, spellen en een netwerk voor. Aangezien het niet voor iedereen mogelijk/handig is om hun computer mee te nemen en het ook oneerlijk is als iemand met een i7 tegen iemand met bijv. P4 speelt. Ook hebben we nog prijzen voor de winnaars nodig.

Ik heb wat rond gekeken via Google en zag dat vele grote bedrijven dit soort "party's" sponseren maar dat alleen in Noord-Amerika. Nou is mijn vraag, zijn er ook NL bedrijven die dit sponseren of internationale bedrijven die ook in NL sponsoren?

Met Vriendelijke Groet,
Matthijs Vroon

PS. Het gaat voor ons om de lol. We doneren al het geld wat we overhouden aan een goed doel, welk doel weten we nog niet maar wij verdienen er niks aan. We houden de prijzen zo laag mogelijk zodat veel mensen komen.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of ze dat doen als je voor 20 mensen....

De reden zal zijn dat het geen marketing voor hun is, hun willen graag jou sponsoren als het hun ook iets opgeleverd.

Als het om iets van 1000 mensen gaat enz. dan heeft het voor hun meer waarde. Ik denk dat je het gewoon zelf zou moeten betalen.

Ik hoop voor jou dat het wel gaat lukken succes!
 
Laatst bewerkt:
Veel mensen denken ten onrechte dat je bij sponsoring niks terug verwacht als sponsor. Dit is dus niet juist. Bij sponsoring gaat het vaak om media aandacht. Dat zal bij jullie niet gaan gebeuren dus is er voor sponsors weinig reden hier geld aan uit te geven.

Wat je zoekt zijn donateurs die jullie iets willen schenken. Ga in dat geval op zoek naar lokale ondernemers, die jullie initiatief wel willen steunen.
 
Wij posten minimaal 1 banner op de website van het bedrijf en op iedere pagina staan de logo's van de sponsors. Als ze een spandoek, t-shirts, armbandjes, stickers of wat dan ook zijn wij bereid dat te dragen, op te hangen. Aangezien die 20 mensen allemaal gamers zijn en weten dat het goede spullen zijn aangezien ze het tijdens het toernooi gebruikt. Dus dat is nog meer reclame en dat op hun doelgroep gericht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan