LAN-Rendering

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crimson

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2005
Ik weet eigenlijk niet of ik dit topic wel zo kan noemen...
Ik weet ook niet of het mogelijk is wat ik wil, maja, het valt altijd te proberen

Is het mogelijk om een spel te spelen op een computer waarvan de videocard te slecht is om het spel zelf te spelen, door middel van een LAN computer? die het spel dan eigenlijk rendert...?

Misschien is zelfs de vraag al moeilijk te begrijpen...
De computer waarop het spel niet werkt geeft een fout van OpenGL subsytem could not be loaded, of iets in die vorm...

je kan proberen de drivers van je videokaart teupdaten.
Volgensmij is het neit mogelijk om dat wat jij wilt doen te doen.
post is je specs van je pc:)

Pim

Geplaatst door Crimson
Is het mogelijk om een spel te spelen op een computer waarvan de videocard te slecht is om het spel zelf te spelen, door middel van een LAN computer? die het spel dan eigenlijk rendert...?
Je wilt dus eigenlijk een spel spelen achter je eigen pc maar dat een andere pc in het netwerk de grafische bewerkingen doet?
Denk niet dat dat zal gaan.
Dan kom je -net wat rhcp zegt- uit op het installeren van je nieuwste drivers van je videokaart.
Mocht dat niet helpen zal toch je videokaart niet aan de eisen van het spel voldoen.

Ps. Welkom op Helpmij. :)

Ok bedankt, :thumb:
't was ook niet echt te verwachten, maja je weet maar nooit met computer experts. Laatste drivers zitten erop, maja een windows 98 die te weinig geheugen heeft voor MSN Internet en nog n ander spel tegelijk...nah...dan zullen die drivers ook wel nie helpen.

bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan