hallo,
computer P4, 2.4 ghz, 512 mb ram, chello classic.
ik heb ineens een trage verbinding en bij controle van mijn netwerkverbinding blijkt dat er iets veranderd is waarvan ik niet weet wat de oorzaak is, kan de verandering ook niet ongedaan maken.
de verandering is het volgende:
ik ga naar; mijn netwerklocaties, netwerkverbinding weergeven, rechts klik op Lan verbinding eigenschappen, configuratie, geavanceerd.
dan kom ik bij eigenschappen voor realtek rtl 8139
eigenschappen:------------------------------------------------------waarde:
grootte van ontvangstbuffer ------------------------------------- 64 K byte
maar dit moet zijn ( en dat was het ook);
verbindingssnelheid / Duplex Modus-------------------------100 half modus
hoe kan dit zomaar veranderd zijn en nog belangrijker hoe krijg ik de oude instellingen weer terug.
systeemherstel lukt niet, zelf de instelling veranderen lukt ook niet hij gaat steeds weer terug in de verkeerde instelling.
computer P4, 2.4 ghz, 512 mb ram, chello classic.
ik heb ineens een trage verbinding en bij controle van mijn netwerkverbinding blijkt dat er iets veranderd is waarvan ik niet weet wat de oorzaak is, kan de verandering ook niet ongedaan maken.
de verandering is het volgende:
ik ga naar; mijn netwerklocaties, netwerkverbinding weergeven, rechts klik op Lan verbinding eigenschappen, configuratie, geavanceerd.
dan kom ik bij eigenschappen voor realtek rtl 8139
eigenschappen:------------------------------------------------------waarde:
grootte van ontvangstbuffer ------------------------------------- 64 K byte
maar dit moet zijn ( en dat was het ook);
verbindingssnelheid / Duplex Modus-------------------------100 half modus
hoe kan dit zomaar veranderd zijn en nog belangrijker hoe krijg ik de oude instellingen weer terug.
systeemherstel lukt niet, zelf de instelling veranderen lukt ook niet hij gaat steeds weer terug in de verkeerde instelling.
Laatst bewerkt: