Lan-verbinding melding

• Onderwerp starter Onderwerp starter Chub
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Chub

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 nov 2008
Hallo allemaal,

Weet nu wel aardig wat van computers af maar heb nu een klein, zeer irritant, probleempje.
Ik had dus laasts een sitecom usb bluetooth adapter gekocht. Bijgeleverde software etc geinstalleerd ding erin gestoken. Bleek dus dat er bij lan verbindingen een nieuwe verbinding was aangemaakt. Mijn computer gaat dan soms proberen daarmee verbinding te maken (wat dus niet kan want er zijn geen netwerkkabels aangesloten) en switch weer terug naar mijn gewone internetverbinding. Ook is mijn gewone internetverbinding ineens 10 Mbps ipv 100 mbps (Switch ook soms heen en weer) De verbinding kan ik niet verwijderen.

Ik dus proberen om als ik de software er af gooide, die verbinding wel kon verwijderen. Kon niet. Toen de adapter eruit gehaald. Toen ging de verbinding ineens wel weg en kwam niet meer terug. Maar ja, mijn stuurprogramma lag eraf, dus via windows de adapter geinstalleerd, kon ook gewoon. Nu is er wel een verbinding toegevoegd, genaamd Personal Netwerk Area. Nu switch hij niet meer, maar zegt hij elke keer dat mijn internetverbinding verbroken is, en na 2 seconden heb ik weer verbinding (switchst weer tussen 10 mpbs en 100 mbps). Internet doet het in die 2 seconden wel gewoon (MSN blijft gewoon aan) alleen stoort natuurlijk even, omdat mijn browser denkt dat ik geen verbinding heb.

Om een lang verhaal kort te maken: ERG IRRITANT!

Ik hoop dat er een oplossing voor is.

Gr

Chub

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan