Lan verbinding/ Poort werkt niet Dell D520!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hypnose

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2007
Jongens, wie kan mij helpen? Ik heb een laptop van Dell model: D520
ik heb eerder er mee kunnen internetten maar na een tijdje er niet mee gewerkt te hebben, heb ik het gisteren op internet aangesloten met kabel. maar ik zie bij het poortje geen lichtje branden en geeft ook niks over lan verbinding aan. ik heb de drivers geinstalleerd maar nog steeds geen resultaat. waar ligt het aan? is het poortje kapot of mijn netwerkkaart?

Kijk eens bij: Deze computer>>>eigenschappen>>>tablad hardware>>>apparaatbeheer of je netwerkkaart staat ingeschakeld.

Grtz.

Hoi,

En voor je iets op je laptop gaat doen: probeer eens een andere kabel ... !!!

Kijk eens bij: Deze computer>>>eigenschappen>>>tablad hardware>>>apparaatbeheer of je netwerkkaart staat ingeschakeld.

Grtz.

daar zie ik alleen de wireless kaart en de 1394 en ze zijn allebei aangeshakeld, mijn wirelsse verbinding werkt ook alleen met kabel niet.

Hoi,

En voor je iets op je laptop gaat doen: probeer eens een andere kabel ... !!!

kabel is goed en werkt ook goed want ik heb het op een andere pc ook geprobeerd en verschillende kabels ook geprobeerd maar het werkt nog steeds niet. ik denk simpelweg gewoon dat ie poort misschien echt kapot is, maar 2 weken geleden had ik er geen last van.

kabel is goed en werkt ook goed want ik heb het op een andere pc ook geprobeerd en verschillende kabels ook geprobeerd maar het werkt nog steeds niet. ik denk simpelweg gewoon dat ie poort misschien echt kapot is, maar 2 weken geleden had ik er geen last van.

Ok,

Dan is dat in elk geval duidelijk.
Volgende stap:
Is de kabel aangesloten op een (1) een router of (2) rechtstreeks op het modem.

Bij 1. probeer een andere LAN-poort op de router
Bij 2. of als 1. geen effect heeft:

Zie de controle-optie van FunZip.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan