Lan-Verbindingen niet zichtbaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok, de melding dat er wellicht geherstart moet worden is de eerste melding, maar daarna breekt de netsetup wizzard af.

Ik schat (ongeveer analoog aan wat hier staat) dat er in de registry grote problemen zijn. Naar zeggen zou (de uitprobeerversie van) regcure je probleem met netsetup.exe evt. kunnen oplossen.
Stap 1 - Download en installeer regcure
Stap 2 - Klik de Scan knop.
Stap 3 - Klik de Fix Button

Kijk of netsetup.exe het daarna wel doet. Indien niet, dan zijn er een paar mogelijkheden die allemaal een bijgewerkte XP installatiecd van de juiste taal, soort (Professional of Home) benodigen.

Succes,

Tijs.
 
Ok, de melding dat er wellicht geherstart moet worden is de eerste melding, maar daarna breekt de netsetup wizzard af.

Ik schat (ongeveer analoog aan wat hier staat) dat er in de registry grote problemen zijn. Naar zeggen zou (de uitprobeerversie van) regcure je probleem met netsetup.exe evt. kunnen oplossen.
Stap 1 - Download en installeer regcure
Stap 2 - Klik de Scan knop.
Stap 3 - Klik de Fix Button

Kijk of netsetup.exe het daarna wel doet. Indien niet, dan zijn er een paar mogelijkheden die allemaal een bijgewerkte XP installatiecd van de juiste taal, soort (Professional of Home) benodigen.

Succes,

Tijs.


Okeee, beetje dubbel: ik moet iets downloaden terwel ik geen internet heb. Ik probeer het met het draadloos.
 
Je kunt natuurlijk vanaf elke pc die Internet heeft dat regcure downloaden en (o.a.) via memory-stick overzetten naar de pc met de problemen.

Tijs.
 
Bedankt, heb ik gedaan.

Nu dit als ik de scan gedaan dan komt en staart er een error. Dus/en ik zie dus nergens Fix ofzo. Klik hier voor een voorbeeld: klik hier
 
Hè, wat vervelend: Je loopt tegen een beperking van de ongeregistreerde versie aan.

Ik krijg wel het idee dat er een hoop gebeuren moet. Misschien maar eens beginnen met scannen op malware. Kijk hier wat je kunt doen, waarbij je natuurlijk de software overbrengt naar de probleem-pc en de geïnstalleerde software (tijdelijk) niet kunt updaten.

Hopelijk levert dat alvast wat op.

PS: Ik neem aan het terugzetten van een systeemherstel-punt van een tijd geleden niet mogelijk is/niet zinvol is? Start -> Uitvoeren -> %windir%\system32\restore\rstrui.exe

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan