Landinstellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

brwga000

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2002
Denkers,

Ik kan alleen als ik als administrator lokaal inlog, valuta wijzigen van fl naar Euro-teken.
Hoewel een andere gebruiker ook administrator-rechten heeft gekregen lukt het deze niet om te wijzigen.
W2K begint dan te zeuren dat er ongeldige tekens staan in 'het' veld.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen ?

Groets, Jas.

Welk servicepack?
Het is belangrijk om Servicepack 4 te hebben, daar zijn fouten in validatie rechten van w2k verholpen

Suc6

Simen

SP4 staat erop.

Moet er wel bij bekennen dat de machine mbv een ghost-file tot leven is gewekt.

ja

ALs je zeker weet dat die gebruiker echt alle rechten heeft en daarmee dan ook nog eens goed inlogt met haar of zijn naam dan zou het toch echt moeten werken, Wat voor programmas gebeurd dit dan als ik vragen mag of gebeurd het gewoon met alles.

grtjs jjw

Valuta instellingen doe ik alleen via configuratiescherm > landinstellingen.

B.v Exact zegt dan (terecht) ik wil EURO's zien.

Dit wordt echt wel vanuit landinstellingen aangeboden maar als de gebruiker die inlogged dit zelf niet mag wijzigen blijft de handel op 'fl' staan.
Er moet gewoon een onjuist ingestelde registerkey zijn die voorkomt dat je als gebruiker met alle rechten niet in staat bent om dergelijke wijzigingen door te voeren.

Bijna

Ik zou bijna gaan denken dat je helemaal gelijk hebt en dat ik het niet weet, ik probeer het nu ook, helaas mag ook ik het wel veranderen maar zie ik niet eens een euro teken.
Alleen fl, pond en dollar.

Vreemd, sorry ik weet niet.

Mischien hadden ze daar nog niet aan gedacht bij het maken van Windows 2000

grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan