• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

landscape pasten??

Status
Niet open voor verdere reacties.

deheugden

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2006
vanuit excel 2007 wil ik naar word 2007 een verzameling rijen en kolommen kopieren. Maar, ik wil dat deze gedraaid in het worddocument komen aangezien het anders te breed is. Iemand een suggestie hoe dit te doen??

Beste deheugden ;)

In Word ga je naar menu INDELING en klik op TEKSTINRICHTING.
Dan de cellen een beetje aanpassen van breedte en hoogte naar wens.

Groetjes Danny. :thumb:

ik weet wel hoe je de tekst moet draaien, maar wat ik mij dan afvraag is, of het niet mogelijk is om het geheel te draaien. dus van verticaal naar horizontaal.

klopt, zoiets bedoel ik. bij page layout staat een optie rotate, maar die is grijs dus niet beschikbaar.

Laatst bewerkt:
In Word heb je bij Plakken Speciaal verschillende plakmogelijheden. Plak als een afbeeldingen. Vervolgens klik je op de afbeelding en laat je die roteren.

Wigi

Beste Wigi ;)

In Word heb je bij Plakken Speciaal verschillende plakmogelijheden. Plak als een afbeeldingen. Vervolgens klik je op de afbeelding en laat je die roteren.

Wigi

Dat gaat ja, maar dan kan je in word dit niet meer bewerken en met tekstinrichting wel.

Groetjes Danny. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan