Lang een zwart scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn12321

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2011
Berichten
827
Als ik mijn pc aan staat en ik bij het inlogscherm duurt het even voordat ik de gebri]uikers zie. Dat is nog niet zo erg maar als ik ben aangemeld heb ik best lang een zwart scherm!
Ik heb al even gegoogled, en gevonden dat het een de hardware kan liggen. Dit lijkt me nog al sterk aangezien ik deze pc pas een week heb? En als het er aan ligt, hoe los ik het dan op?
Het is een medion akoya MD 99044

PS; ik heb het maar in het windows 7 gedeelte gezet omdat ik geen idee heb of het nou een virus, hardware of iets anders is!

AANVULLING 17-9-2019 20:04
Ik zat eens bij msconfig te kijken en vroef me af of dit wel klopt?
Naamloos.jpg
 
Laatst bewerkt:
Kan het niet zijn dat er voorafgaand Updates geïnstalleerd werden.

Controleer eens of je bij bent met Windows Update.
 
Eventvwr in uitvoeren/zoeken intrommelen, miss dat er een oorzaak is te vinden bij "system".
Miss een herstelunt gebruiken naar een datum van voor het probleem of heeft hij het altijd al zo gedaan, of garantie claimen voor dit probleem bij medion.
 
Systeem in het Nederlands, staat bij windows logboeken, ook hardwaregebeurtenissen kun je bekijken......als er iets in staat.
 
Ow ik dacht dat ik daar in naar systeem moest gaan ;).
Het scherm met hardware geb. is leeg
 
Als jij in Apparaatbeheer kijkt dmv. [windowstoets+r] toetscombinatie -> typ devmgmt.msc, zie je dan géén uitroeptekens staan?
 
Lees even mijn eerste bericht, ik heb nog een aanvulling gedaan, misschien levert dat iets op?
 
eigenlijk klopt het wel. Maar kies best normaal opstarten. Alleen is het geen oplossing op je probleem maar is wel beter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan