lang gerekt beeldscherm hoe te wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanyarat

Verenigingslid
Lid geworden
24 sep 2004
Berichten
1.005
ScreenShot006.jpgScreenShot006.jpgNet Windows 10 geinstalleerd en alles schijnt goed te werken. Het enige dat ik maar niet goed kan krijgen is een lang gerekt beeld. Bij windows 7 had ik aan beide kanten van mijn scherm een smalle zwarte balk en was mijn beeld ok. Als ik nu bijv. een plaatje van mijn hond bekijk is die ongeveer 1 meter hoog, maar 2 meter lang. Bij scherminstellingen kan ik de oplossing niet vinden.
mvrgr. Kanyarat.

Ik denk dat ik het gevonden heb, maar zit nu met een update probleem. Volgende foutmelding wordt door Microsoft gegeven: NVIDIA driver update for NVIDIA GeForce GT 440 - Fout 0x800f001d. Als ik vervolgens naar Nvidia ga om daar de driver te downloaden krijg ik de melding: deze update is niet compatible met windows 10! (zie schermprint). Ik hoop dat iemand raad weet.
mvrgr. Kanyarat.
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Probeer eens de nVidia Geforce Experience software te installeren en herstart de pc.
Ik had het zelfde in eerste instantie met mijn GTX 970, na het installeren van deze software installeerde hij automatisch de juiste driver
voor Windows 10.

Hier te downloaden bij nVidia: http://www.geforce.co.uk/geforce-experience

Succes, Groeten Remco
 
Remco je bent geweldig!! Dit was de oplossing! Alles ziet er weer normaal uit behalve dat mijn shortcuts telkens van de zijkant naar het midden verschuiven. maar dat zal wel te vinden zijn!
Bedankt:thumb:
mvrgr. Kanyarat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan