'Lang leve' UPC

Status
Niet open voor verdere reacties.

monaco

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
23 okt 2002
Berichten
1.046
Op 1 maart heeft UPC de data limiet vrijgegeven.
s'ochtends deed internet het nog en om 16.00 uur niet meer.
Storing, zal zo wel opgelost zijn, dachten we.
Op 2 maart naar de helpdesk gebeld:

Het bandje van UPC gaf aan dat er een netwerkstoring was en dat het modem resetten voldoende zou zijn (hadden we natuurlijk al meerdere keren gedaan)

Helpdesk medewerker: A, een onbekende fout, moeten we een nieuwe account voor aanmaken, is binnen twee dagen verholpen.

Twee dagen later,
Helpdesk medewerker: Hmmm, onbekende fout, kan wel vier dagen duren, de andere afdeling heeft het druk

Vier dagen later,
Hallo helpdesk, met ons, weet je nog, die van de onbekende fout van 2 maart.
Helpdeskmedewerker: Gooooh, wat een vreemde fout, ja de andere afdeling heeft het heel druk, we bellen u morgen, dan is het voor elkaar.

Ik zal alle andere gesprekken maar niet vermelden.

Het is nu 21 maart, al 3 weken geen kabel internet (noodgedwongen nu via de telefoonlijn, wanadoo)
nerveuze kinderen met ontwenningsverschijnselen, egga in de stress.

Kennen jullie nog meer van dit soort 'storings' gevallen?

Ik kan wel de http://provisioning.upc.nl bereiken, inloggen en dan komt er te staan: onbekende fout

E-mails naar UPC, telefoongesprekken, het helpt allemaal niet.:confused:
 
Hallo.

Wat een verhaal zeg,kan mij het goed indenken als hier het internet er een half uurtje uitligt(gebeurt zelden moet ik zeggen)heb ik al grote problemen met mijn vrouw en kids.
Ja dan blijft er voor jou verder niets over dan aan de biertafel te gaan zitten


sterkte in de bange dagen.
 
Komt mij bekend voor:mad:
Maar troost je, het is bij mij ook uiteindelijk weer goed gekomen nadat ik even op zijn westlands had verteld wat ik van upc vond....

Netjes blijven schijnt niet te werken daar, pas als je echt helemaal uit je dak gaat helpen ze je direct.

Oja onthou de data's. Elke dag dat je storing hebt, krijg je 2 dagen abbonement terug. Dit moet je overignes wel zelf indienen en er gewoon na je afrekening weer op terug komen. Uiteindelijk heb ik ook zo'n 28 dagen terug gekregen..

Sterkte en ik ken de afkickverschijnselen:eek:
 
Inderdaad, heel boos worden help. Sinds vanmiddag weer internet, niet gek na 23 dagen.
 
Heb je wel direct een beroep op het garantieplan gedaan? bedoel een maand geen internet is 2 maanden geen abbonementskosten:)

Toch is het raar dat wanneer je beleefd bent en blijft je niet word geholpen:mad:
 
Ik heb direct de dag dat het internet het weer deed een mail gestuurd en kreeg de volgende dag een antwoord met de berekening over het aantal dagen dat met de volgende factuur wordt verrekend, € 75,54. Ben benieuwd.

Een kennis van ons heeft ook sinds 1 maart geen verbinding meer en kreeg te horen dat iedereen met hun naam of daarop lijkend bv: Naam2@chello.nl etc per ongeluk afgesloten was. Als ze eerst € 50,- zouden storten werden ze weer aangesloten en zou het met de volgende factuur verrekend worden. Ook daar kun je boek over schrijven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan