lang wachten na ctrl+alt+del

Status
Niet open voor verdere reacties.

richrom

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2006
Berichten
8
Ik heb een vista business laptop en telkens ik opstart duurt het enorm (3min) lang voor ik mijn wachtwoord kan ingeven. Er verschijnt 'druk ctrl+alt+del' op het scherm, maar na het indrukken verschijnt er niets. Na enkele minuten krijg ik rechtsonder het icoontje waarmee ik kan uitschakelen en nog iets later werken mijn ctrl+alt+del toesten wel. Na het ingeven van het paswoord start alles vlot op.

Iemand een idee ?
 
De computer draait in een netwerk met een windows 2003 server, maar wanneer ik stand-alone inlog heb ik hetzelfde probleem. De harde schijf staat ook continu te draaien in de tijd dat ik niets kan doen.

Ik heb nog een gelijkaardige computer (iets trager met 1GB ram) en deze werkt wel perfect.

De probleemcomputer is een Intel® Core™2 Duo Processor T7500 / 2,2Ghz met 2GB Ram. met enkel office prof. geinstalleerd.
 
Als je het zelf ok vind kan je misschien overwegen om de functie dat je op alt+ctrl+del moet drukken uit te schakelen.

PS: welk merk heb je van laptop?
 
Is dit altijd al zo geweest, of is het probleem "ineens" gekomen?

Dit is wel een belangrijke vraag, misschien hem je hem gemist :).
Jij zegt "ook stand alone", bedoel je dan als je lokaal inlogt of als de laptop uit het netwerk (domein) is gehaald?
 
Met stand-alone bedoel ik dat de computer zonder aan het netwerk te koppelen (lokaal) wordt ingelogd. Het probleem heeft zich plots voorgedaan, zonder dat er software werd geinstalleerd. Scannen op spyware en virussen levert ook niets op.
 
Opstarten wordt met de dag erger. Ik moet nu ongeveer 10 minuten wachten voor het bureaublad verschijnt.
 
Heb je al een keertje geprobeerd om vista te herinstalleren?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan