Lange laad tijd pagina's in IE

Status
Niet open voor verdere reacties.

Silvie

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2003
De laatse paar dagen heb ik het probleem dat de internet pagina's in IE er erg lang over doen om te laden,ook krijg ik de pagina's maar half te zien.
Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn?
Ik werk met windows xp home edition met service pack 2.

Hoi,

Gooi eens je hele cache van IE leeg via extra, internet opties in Internet Explorer dan voor tabblad algemeen kiezen en dan cookies verwijderen en bestanden verwijderen..

Eventueel daarna op virussen en op spyware scannen..

Groetjes, Dj Viper

Hoi,

Bedankt voor je antwoord,ik heb bij mijn vraag vergeten te vermelden dat ik die dingen gisteren allemaal heb uitgevoerd,maar dat mocht ook niet helpen.

Hoi,

Goed... Virusscan en spyware scan ook al gedaan ?

Groetjes, Dj Viper

Je zou een Hijack This Log kunnen plaatsen, daarin komen soms spyware-infecties naar boven die reguliere antispywareprogramma's over 't hoofd zien. Alleen het Log plaatsen, niet zelf gaan fixen, experts zullen je adviseren wat te doen mocht er wat loos zijn.

Hoe moet ik nu een Hijackthis log plaatsen?
1. Ga naar www.antispywareoffensief.nl en registreer je daar, dit is nodig om de log te kunnen plaatsen.
2. Na het registreren en activeren van het account klik je hier en plaats je log die aan de regels voldoet. Bron.

Dank je Gezina,Aso was even een tijdje offline,maar zou daar inderdaad eens een log gaan plaatsen.:thumb:

Silvie zei:
Dank je Gezina,Aso was even een tijdje offline,maar zou daar inderdaad eens een log gaan plaatsen.:thumb:
Ja, ze zijn weer terug, geheel vernieuwd en wel! Laat het weten als het eventueel is opgelost, altijd nuttig voor anderen. :)

De vernieuwde site ziet er inderdaad goed uit!

Ik laat hier weten wat er uit is gekomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan