Lange laadtijd pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ebiorix

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2006
Ik zit met volgend probleem:
Bij het klikken op een link binnen mijn website, duurt het lang eer deze pagina opent.
Als je evenwel in de adresbalk klikt en enter drukt, dan opent dezelfde pagina onmiddellijk.
Iemand een idee hoe dit komt en hoe dit kan worden verholpen?

Kan je misschien even de link hier zetten? Kunnen we zien of dat bij ons ook zo is.

Greetz : Jer:cool:en.

Die laad inderdaad redelijk traag, zowel in internet explorer als in firefox.
Het is volgens mij de server waar je je webspace hebt die gewoon traag reageert.

Greetz : Jer:cool:en.

Traag... doet er zeker 1 hele seconde over om te laden in F.F. :p
Zo ook sub pages.

Ligt het aan jullie? Of aan het tijdstip van de dag?
Is de hoster misschien overdag overbelast?

De pagina zelf is niet traag (inderdaad binnen de seconde), maar er probeert ook nog een externe link (silent.be) te laden en die is gruwelijk traag.

Klopt, je hebt gelijk.
Daar had ik niet op gelet.:o

Als ik het goed begrijp zou de lange laadtijd dus aan silent.be liggen (welke wordt gebruikt voor het aantal personen online rechts onderaan de site, en ook voor de guestbox).
Ik vind het wel bizar dat sommige pagina's ineens wel snel geladen kunnen worden als je in de adresbalk klikt en enter drukt. Hebben jullie hier soms een verklaring voor?
Alvast bedank voor jullie reacties, ben zeer tevreden over helpmij.nl !!!

Ik heb gisteravond geprobeerd silent.be op te vragen en ook nu weer, maar de site is niet bereikbaar, dat is dus ook voor jouw site niet gunstig.

p.s. op http://www.ebiorix.be/film.html zijn je menu knoppen veel te groot, je hele menu lay-out ziet er niet meer uit.

Bij mij ziet het er zo uit

attachment.php

Bijlagen

• ebiorix.gif
    ebiorix.gif
    59,1 KB · Weergaven: 98
Dat heb ik inderdaad nog al gezien op andere computers. Naar mijn mening komt dit doordat de breedte van het scherm minder dan 705px bedraagt en de menuknoppen zich dan onder elkaar zetten ...
Wat het probleem met de laadtijd betreft, dat ligt inderdaad aan silent.be. Zonder silent.be (hun site ligt plat) gaat het al een pak sneller! Ik zal derhalve op zoek moeten naar een andere oplossing voor de guestbox.
Suggesties zijn altijd welkom.
Bedankt maestro12 !!!

Ebiorix zei:
Dat heb ik inderdaad nog al gezien op andere computers. Naar mijn mening komt dit doordat de breedte van het scherm minder dan 705px bedraagt en de menuknoppen zich dan onder elkaar zetten ...

Op de andere pagina's ziet het menu er wel normaal uit, dus ergens heb je een verschil zitten (heb geen zin om het op te zoeken), ik kan niet zeggen dat ik het fraai vindt op deze manier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan