bassie9
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 27 mrt 2010
Hallo,
Ik heb een nieuw micro usb wifi ontvanger gekocht bij de aldi voor €10,-. Ik heb alles geïnstalleerd op mijn desktop en hij werkt. Ik heb een Zyxel p-2602HW-d1a modem met wifi. Hij wou geen verbinding maken met de zyxel router, ik denk dat dat door de slechte verbinding komt op zolder
. Ik had ook nog een andere wifi router en heb die achter de zyxel gezet. Wifi van zyxel uit en van de conceptronic c300brs4a aan (radio type: 802.11g). Ik heb erg langzaam internet via dat wifi adaptertje van MEDION. Maar ja, voor €10,-
. Volgens Windows is het signaal "uitstekend" en hij geeft 5 van de 5 groene balkjes aan (soms 4 van de 5). Op mijn mini laptop heb ik wel snel internet (niet via dat adaptertje maar via wifi in laptop). Weten jullie iets zodat ik gewoon snel internet krijg via dat adaptertje?
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is
.
Ik heb een nieuw micro usb wifi ontvanger gekocht bij de aldi voor €10,-. Ik heb alles geïnstalleerd op mijn desktop en hij werkt. Ik heb een Zyxel p-2602HW-d1a modem met wifi. Hij wou geen verbinding maken met de zyxel router, ik denk dat dat door de slechte verbinding komt op zolder

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is

Laatst bewerkt: