Langzaam laden Youtube en andere sites

Status
Niet open voor verdere reacties.

dal campo

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2007
Sinds enige tijd duurt het erg lang om de Youtube site te laden. Ook als ik op trefwoord zoek durrt het lang. Het probleem is aanwezig bij zowel IE, Firefox en Mozilla. Het gekke is, dat de computer van mijn zoon en mijn laptop, die op detzelfde internetverbinding zitten, het wél goed doen.
Ik heb reeds het volgende geprobeerd en gecontroleerd: - Tijdelijke internetbestanden en cookies verwijderd, - Het beveiligingsniveau in internetopties staat op normaal (dit ivm. scripts)en - Firewall en virusscanner uitgeschakeld. Het probleem bestaat nog steeds.
Ook andere sites zoals bv. www.computeridee.nl laden erg langzaam.

Wie kan mij helpen om dit op te lossen ?

Pc even opnieuw opstarten, doet het probleem zich nog steeds voor?
Even grondig scannen op spyware.
zien dat ej alle overbodige programma's verwijdert van je pc en duik even de veilige modus in om in msconfig alle processen die worden gestart bij het opstarten maar dat niet moeten, uit te vinken.

Zo voorkom je dat er op de achtergrond processen actief zijn die ongewild verbinding maken met internet en bandbreedte afsnoepen.

Nog wel een tip, voor je een proces uitvinkt, kijk of je het hebt beëindigt in taakbeheer, anders vinkt het zichzelf misschien terug aan.

Opgelost ! Ik heb in alle browsers Java en Javascript uitgeschakeld, het laden gaat weer als vanouds. Rest wel de vraag hoe dat zomaar in 3 browsers verkeerd stond.

Niet dus, nu werken de sites die javascript gebruiken niet meer goed. Het ligt overigens aan javascript en niet aan java. Maar hoe kan ik dit nu weer oplossen ?

Probeer een noscript addon voor je browser te vinden en te installeren.

Heb de noscript addon geeïnstalleerd, het lijkt te werken al is het laden van de eigenlijke filmpjes nog steeds langzamer dan eerst. Computeridee.nl werkt wel weer als een speer. Alvast bedankt voor de tips enne, eventuele verdere ideeën zijn welkom.

Het feit dat je filmpjes nog traag laden kan simpelweg te wijten zijn aan het feit dat het filmpjes zijn van hoge kwaliteit, dus grote bestanden. Die laden nu eenmaal lang, is niets aan te doen.

Nee, ik heb weer te vroeg gejuicht, alles is weer langzaam als voorheen. Het gekke is, dat alles op mijn zoon's computer, die qua onderdelen inferieur is aan de mijne, wel goed en supersnel werkt.

???????

zit je toevalig bij versatel?? ik heb het zelfde probleem en een tijdje terug konde versatel gebruikers niet op youtube meschien nu weer het zelfde probleem andere sites doen het wel goed

Bij mij zijn de youtube filmpjes langzaam gaan laden toen in inet explorer 7 geinstalleerd heb. Hiervoor was er niks aan de hand. :(:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan