Langzaam scrollen in pagina's

Status
Niet open voor verdere reacties.

joeyabrahams

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2002
Berichten
11
Hallo,

Ik heb een ***** probleem!
Ik heb pas deze computer helemaal opnieuw geinstalleerd. Nu heb ik op websites en in windows verkenner het probleem dat hij langzaam scrolt! Heeft iemand dit probleem vaker gehad offf..........

Zo zit ik dus ook hier met een muziekprogramma erop, als 'ie muziek afspeelt en je gaat dus zoeken naar een volgend nummer...hoor je het zelfs door de muziek heen...wat dus niet echt de bedoel is :D

Dusss....help me snel aub!

Mvg,
Joey ;)
 
Mogelijk is de standaardsnelheid bij de installatie ietwat overstuur geraakt ?

Heb je al gekeken binnen configuratiescherm, printers / andere hardware, muis en dan het tabblad snelheid, hoe de snelheid NU staat ingesteld ?
 
Over het scrollen.

Heb je wel de "echte" videokaart driver geinstalleerd of staat alleen de door WindowsXp geinstalleerde standaard driver erop?

Moederbord drivers geinstalleerd?
(Chipset driver)
 
Idd...die drivers heb ik nog niet geinstalleerd...alleen die van Windows XP dus...Maar omdat de computer voorheen van iemand anders was...heb ik al die cd's dus niet. Dus dan moet ik de computer nog maar ff openschroeven... :(

Ik laat wat weten als het is gelukt!!

Bedankt.

Mvg,
Joey
 
Openschroeven ?

Dit gratis progje (home edition) vertelt je alles over je pc, dus ook over de videokaart (adapter).
 
Mhhh...helaas...Ik heb de drivers geinstalleerd...(Nvidia) maar het werkt nog steeds niet... :( :(

Iemand anders nog idee-tjes..?? Laat het horen!

ThnQ

Mvg,
Joey
 
Ook de Chipset driver geinstalleerd?

Wat betreft de muziek, zit er een "onboard" geluidskaart op?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan