langzaam verbinding maken limeiwre

Status
Niet open voor verdere reacties.

noxel

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2007
beste mensen,, ik heb limewire pro 4.10.9 en als ik 'm opstart dan duurt t meer als 2 uur voordat ik eindelijk verbinding heb. als ik eenmaal verbindin heb dan is er geen probleem meer.
als er iemand weet heo ik het verbindingsproces kan versnellen dan graag even reageren a.u.b.:thumb:

groet noxel (maarten)

Limewire pro

beste mensen,, ik heb limewire pro 4.10.9 en als ik 'm opstart dan duurt t meer als 2 uur voordat ik eindelijk verbinding heb. als ik eenmaal verbindin heb dan is er geen probleem meer.
als er iemand weet heo ik het verbindingsproces kan versnellen dan graag even reageren a.u.b.:thumb:

groet noxel (maarten)

Hey hey Maarten,als ie te langzaam duurt,misschien dan ff je confugiratie van je firewall checken,heb het laatst ook gedaan en hij doet het nu supersnel.
groetjes Gini

bedankt voor je reactie,, ik heb bij mijn firewall bij de uitzonderingen ''limewire'' staan.
en heb hem verwijderd en opnieuw toegevoegt maar het helpt niet:( .

groetjes maarten

bedankt voor je reactie,, ik heb bij mijn firewall bij de uitzonderingen ''limewire'' staan.
en heb hem verwijderd en opnieuw toegevoegt maar het helpt niet:( .

groetjes maarten

Hey Maarten,

Heb je in Limewire zelf ook de config gedaan,bij mij hielp het meteen.maar ja dit is misschien een hele andere situatie,ik weet het niet.
Ik had mijn oude firewall software (mcFee) der afgehaalt en Kerio der op gezet en toen ging mijn limewire ineens vet wazig doen,heel erg traag opstarten en idd na 2 uur deed ie het nog niet,heb dan config verandert in firewall en limewire en nou doet ie het als een trein.
Naja ik lees het wel..
gr Gini

Hey Maarten,

Heb je in Limewire zelf ook de config gedaan,bij mij hielp het meteen.maar ja dit is misschien een hele andere situatie,ik weet het niet.
Ik had mijn oude firewall software (mcFee) der afgehaalt en Kerio der op gezet en toen ging mijn limewire ineens vet wazig doen,heel erg traag opstarten en idd na 2 uur deed ie het nog niet,heb dan config verandert in firewall en limewire en nou doet ie het als een trein.
Naja ik lees het wel..
gr Gini

hoi Maarten,
Misschien heb je hier iets aan,ik in ieder geval wel.
gr Gini

http://www.gnutellaforums.com/conne...ctions-problems-look-here-before-posting.html

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan