langzaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sarvo

Meubilair
Lid geworden
23 apr 2001
Ik zit te downloaden vanuit de nieuwsgroep van wanadoo, via het premiumpakket van casema, met wanadoo als isp met slechts 33KB/s.... :( ik gebruik het progje grabit, heb gezocht op wanadoo en casema naar meer info en kom er achter dat als je via news.casema.nl een downstream van 2Mbit moet kunnen krijgen, alleen kom ik niet op de nieuwsserver van casema.... iemand enig idee hoe ik daar wel op kom en/of hoe ik het tempo kan opschroeven?

Ik heb een adsl basic abo van xs4all en zit ongeveer ook op die snelheid, dus volgens mij is dat vrij normaal hoor

het vreemde vind ik dat casema aangeeft dat er een 2Mbit verbinding moet zijn met de newsserver, terwijl ik me niet eens kan aanmelden bij de casema newsserver, terwijl de verbinding wel via casema loopt.....

Als jullie nou eest is ff newsbin gaan downloaden inc crack, misschien dat jullie dan wat verder komen, dat programma is echt prachtig en daarna zal ik jullie helpen om op die server te komen:p

Geplaatst door Robbert1978
Ik heb een adsl basic abo van xs4all en zit ongeveer ook op die snelheid, dus volgens mij is dat vrij normaal hoor

met een adsl basic via xs4all en dan maar 33 KB halen ??? is erg traag hoor log je wel in op newszilla dan ??
Ik haal hier met een zelfde abbo van xs4all met gemak de 160 a 170 KB

Geplaatst door stijnos
Als jullie nou eest is ff newsbin gaan downloaden inc crack, misschien dat jullie dan wat verder komen, dat programma is echt prachtig en daarna zal ik jullie helpen om op die server te komen:p

als jij nu eens de huisregels leest dan zul je zien dat cracks niet toegestaan zijn.

enne nee newsbin is echt niet de max hoor wat downen betreft er zijn betere programma's

Ik heb nooit ergens een link naar een crack geplaatst hoor...

Ok: hier dan een update:
Als jullie nou eerst ff newsbin pro gaan downloaden en daarna de voledige versie gaan kopen:p

zie jij mij ergens dan verwijzen naar een link die jij geplaatst zou hebben ??
Ik zeg alleen lees de huisregels eens dan zie je hoe we hier met cracks enz omgaan ;)

Ok meneer tazman.

Ik zal maar niet met je spotten, aangezien je een

"supermoderator" ofzow bent:p

Nee grapje, ik spot met niemand en cracks zijn illegaal.

Geinige discussie... ik ben benieuwd, morgen wordt mijn betaalde newsaccount geactiveerd....

:D :thumb: probleem opgelost.... 1.8GB in 1 1/4 uur@400kB/s... betaalde nieuwsservers werpen hun vruchtjes wel af

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan