langzame computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

gta san andreas

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2004
Hoi,Mijn computer is de laatste tijd veel langzamer dan eerst.programmas lopen ook sneller vast.ik heb het nu regelmatig dat er iets vastloopt.Lavasoft adaware en spybot search and destroy kunnen niks vinden.AVG free vind ook geen virus.Wat kan er zijn?

Groetjes

Kijk eens naar deze link, een goede uitleg, lees dat eens door en doe de stappen.

Hier vind je ook wat ( na stap 4 mag je even overslaan ).

1) Kijk eens in deze handleiding en vertel hoeveel RAM geheugen je hebt en welke processor je hebt en welk besturingssysteem ( OS ).

2) Heb je al naar m'n links gekeken in m'n eerste bericht in dit topic. Daar staan goede tips.

1) Kijk eens in deze handleiding en vertel hoeveel RAM geheugen je hebt en welke processor je hebt en welk besturingssysteem ( OS ).

2) Heb je al naar m'n links gekeken in m'n eerste bericht in dit topic. Daar staan goede tips.

Processor x86 Family 6 Model 10 Stepping 0 AuthenticAMD ~2005 Mhz
Naam van besturingssysteem Microsoft Windows XP Home Edition
Ram geheugen kan ik niet vinden,waar staat dat.

2)Ik ben bezig de tips te lezen,ik heb weinig tijd vandaar ik laat het weten als ik alles gelezen heb

groetjes

RAM Geheugen:

Ga naar Start --> Uitvoeren --> typ dxdiag --> OK --> op het 1e tabblad ( tabblad Systeem ) --> vind je onderaan naast Geheugen het aantal.

Succes verder!:thumb:

Oke, dat is niet heel veel maar daar zou je prima op moeten kunnen werken.

Doe maar de tips en stappen beschreven in de links, dat zijn de algemene stappen bij een langzame pc.

heeft iemand een proggamma dat gratis je pc op schoont behalven ccleaner

heeft iemand een proggamma dat gratis je pc op schoont behalven ccleaner

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan