Langzame downloads met veel seeds

Status
Niet open voor verdere reacties.

Probleempjes

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
Als ik mijn computer overdag's aan laat staan te ploeteren met downloaden dan schiet dat nooit op. Waarneer het dus wel zou moeten opschieten is vanaf half 11 tot s'ochtends 10 uur. Want dan zijn de overige computers in het netwerk (nog) uitgeschakeld. Dan zou je dus denken dat het middernacht direct naar 100/150 bij elke torrent zou schieten (torrent met veel seeds) Maar dat doet het dus niet. Totaal zijn er 2 computers over draadloos internet, en 1 over een utb kabeltje, er staan dus 2 uit die geen internet verbruiken. Maar vreemd genoeg blijven mijn downloads op 1 kb/s tot 10 kb/s downloaden. Mijn firewall zit niet in de weg, en de poort van Utorrent is ook open.

Rara politie pet..

Iemand enig idee hoe dit zit?

Je poort is waarschijnlijk wel open, maar als je met meerdere computers in een netwerk zit gebruik je denk ik een router.

In de router zit meestal ook een kleine firewall ingebouwd.

In de router moet je zeggen dat utorrent volledige toegang krijgt.

toen ik dat zei bij mij ging hij gelijk naar 300 kb/s

Klopt.. Ik heb ook de poort van Utorrent (op mijn ip) in de router van de livebox open gezet. Want ik krijg ook de melding " Network Ok, youre network is working as it should be "

Ik zit nu niet via Draadloos, heb een kabel gespannen tussen mij en de livebox.. Maar nog steeds, poorten open staan maar nog gaat ie niet hoger dan 29.5 kb/s

Trouwens.. Er staat onderin mijn Utorrent " Download Limited " Staat er een max speed ergens op ofzo ?

Ghehehehehehehehehe.. was vergeten " Enable Encryption " aan te vinken.. nu donwload ik iets sneller.. zo'n 300 kb/s sneller :D

Laatst bewerkt:
Onderin even zetten vraag opgelost anders gaan er weer andere mensen overna zitten denken.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan