Ik stuur zojuist deze mail naar een computer-speciaalzaak, maar misschien kunnen jullie me ermee helpen
Welke problemen zijn er?
- Pc ongelooflijk langzaam voor zijn kunnen (zie specs), ik weet dat ie veel sneller kan. Als ie een tijdje aanstaat met een aantal programma's aan dan hapert zelfs de muziek als je met je muis beweegt (muis zelf loopt ook niet soepeltjes van punt A naar B dan).
- Videokaart-melding bij opstarten (zou dit ermee te maken hebben?):
"The Nvidia system sentinel is reporting that Nvidia-powered graphics card is not receiving sufficient power.
To protect hardware from potential damage or causing a potential system lockup, the graphics processor has lowered its performance to a level that allows continued safe operations."
- Eerder problemen gehad met HD, weet niet of die nu helemaal weer in orde is (kan misschien ook een reden zijn voor de 'langzaamheid'?)
Specs:
- Processor: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.80GHz
- Moederbord: ASUSTeK Computer Inc. P4P800-E
- Totaal Geheugen: 1GB DDR-SDRAM
- Videokaart: NVIDIA GeForce 7600 GS
- Harde Schijf: Maxtor 6Y160P0 160GB
Wat heb ik al geprobeerd?
- Spyware/virus-scans
- Pc alleen draaien met memory, hd en videokaart
- MemTest (geen errors na 20 uur draaien)
- Maxtor-tool om harde schijf te testen, ben de naam ervan vergeten. (werd ik ook niet veel wijzer door)
Welke problemen zijn er?
- Pc ongelooflijk langzaam voor zijn kunnen (zie specs), ik weet dat ie veel sneller kan. Als ie een tijdje aanstaat met een aantal programma's aan dan hapert zelfs de muziek als je met je muis beweegt (muis zelf loopt ook niet soepeltjes van punt A naar B dan).
- Videokaart-melding bij opstarten (zou dit ermee te maken hebben?):
"The Nvidia system sentinel is reporting that Nvidia-powered graphics card is not receiving sufficient power.
To protect hardware from potential damage or causing a potential system lockup, the graphics processor has lowered its performance to a level that allows continued safe operations."
- Eerder problemen gehad met HD, weet niet of die nu helemaal weer in orde is (kan misschien ook een reden zijn voor de 'langzaamheid'?)
Specs:
- Processor: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.80GHz
- Moederbord: ASUSTeK Computer Inc. P4P800-E
- Totaal Geheugen: 1GB DDR-SDRAM
- Videokaart: NVIDIA GeForce 7600 GS
- Harde Schijf: Maxtor 6Y160P0 160GB
Wat heb ik al geprobeerd?
- Spyware/virus-scans
- Pc alleen draaien met memory, hd en videokaart
- MemTest (geen errors na 20 uur draaien)
- Maxtor-tool om harde schijf te testen, ben de naam ervan vergeten. (werd ik ook niet veel wijzer door)