langzame programma's

Status
Niet open voor verdere reacties.

marco cera

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
192
ik heb onder 98 se de laatste tijd dat wanneer ik maar even twee of drie dingen tegelijk open alles wat traag wordt.
zijn er dan nog andere programma's op de achtergrond bezig of is het Norton die de boel vertraagd?

pent 3 1 ghz zou toch moeten kunnen.
ik maak ook telkens alles schoon met cleansweep.

wat kan ik doen om de boel een beetje te versnellen........onder 98 se wel te verstaan
alvast bedankt
 
regedit

hoe kun je in regedit nieuwe regels toevoegen?
ik kom er wel in en ook bij de Hot keys die ik moet hebben maar als ik dan bij:"WaitToKillAppTimeout wil toevoegen als regel lukt het mij niet om de waarden er achter te zetten, in dit geval REG_SZ "10000".
ik zie telkens alleen de eerste zin?

weet jij het mischien

en nog wat, als ik een smilie wil toevoegen dan schiet ie door naar een lege pagina en zegt dat de pag. verlopen is e.d. ??
nooit eerder gehad, weet jij wat ik verkeerd doe?/

groetjes Marco
 
Deze vraag bracht gelijk mij weer terug toen ik Cleansweep nog op de pc had draaien, idd vertraagt dat enorm, ik heb dan wel een Pentuim 11 maar zelfs de NIS was onmerkbaar terwijl deze gerust als zwaar mag worden gezien. Ik heb de nieuwste Cleansweep gekregen en deze blijft lekker in de doos, Regleaner (maar dat is meer achteraf) is ook goed als je er mee om kan gaan.

Nog wat tips: http://helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=94893&highlight=ashampoo
 
Laatst bewerkt:
uuuh?

ik heb cleansweep er op en nog een of ander 12 ghost cleandisk programma.
ik merk weinig verbetering.

wat bedoel je met blijft lekker in de doos?

die ashampoo link begreep ik niet helemaal, ben zoiezo niet van plan programma's te kopen dat moet gewoon gratis zijn door hobbyisten e.d. toch?
gelukkig zijn die er in overvloed alleen welke kan mijn comp. een beetje opwarmen?

groetjes,
Marco
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan