Lapptop aanlsuiten op tv via hdmi lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

leroy1988

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2011
Beste mensen.
Meschien is hier iemand die mij kan helpen.
Ben al sinds een paar dagen bezig om mij laptop (Packerdbell easynote DT85) Draaiend op windows vista home premium 32bit.
Aan te sluiten op mijn tv (LG 50PZ570 Plasma 3D TV )
De eerste keer dat mijn tv en laptop contact maakten kreeg ik in windows gewoon het normale scherm op je beeldscherm om 2 schermen te gebruiken.
Nou alles gedaan zo als iedereen het zou doen.
En het werkte niet alle toetsen geprobeerd FN-F4 FN-F8 Windows Logo-P niks werkt.
Video kaart Nvidia Gforce GT 240M Nvidia control pannel geinstaleerd en het rare is hij vind mij televisie wel maar hij linkt hem niet door ik kan kiezen beeldscherm 1 en 2 ik kan zeggen lg beeldscherm primair gebruiken niks werk ik kan ze klonen krijg geen beeld op me tv.
Heb al op verschillende site gekeken word er niets wijzer van alleen maar hopelozer.
Heb zelf LG gebelt en Packerbell hun weten het probleem ook niet dus wie o wie kan mij hier bij helpen.

Mvg Leroy

dit zou je even kunnen proberen :

zoek de drivers via de site van je laptop voor je videokaart en voor de hdmi aansluiting en installeer die even opnieuw

het zou kunnen dat het hierna weer werkt

je hebt hem ook op het goede hdmi kanaal staan op je tv ?

en je monitor kan je ook niet uitbreiden naar links of rechts ?

Hoi aloew
Ik heb gisteren de nieuwste drivers gedownload en nog steeds het zelfde probleem.
Ik heb ook de tv op het juiste kanaal staan doet mij tv automatich want de aansluitingen waar niks op aan gesloten staat staan uit.
En me monitor uitbreiden naar link of rechts weet ik niet wat je er precies mee bedoelt .
Ik hoop dat ik hier een oplossing kan vinden of dat er iemand is die het zelfde probleem heeft gehad en het verholpen heeft.
Mvg leroy

hoi

in plaats van klonen kan je je beeldscherm ook uitbreiden : dus dat je met de muis links of recht van het ene scherm naar het andere scherm kan

heb je ook de drivers van je hdmi geïnstalleerd of zijn dat gewoon de drivers van je videokaart

bij mijn toshiba laptop heb ik namelijk losse drivers voor me hdmi

heb je anders nog een andere tv in huis waar je de laptop op kan testen of andere hdmi uitgangen op je tv ?

normaal zou namelijk de WINDOWS TOETS + P in win7 wel moeten werken als het correct is aangesloten

Oooo dat bedoel je nee werkt ook niet heb ik ook al geprobeerd.
Het rare vind ik als ik mijn hdmi kabel in mij laptop doe en in mij tv hoor je het zelfde geluid als ik een usb kabel er in steekt.
En dan verschijnt er op mijn tv Aansluiten.... en dan in een keer krijg ik geen singaal maar mij laptop ziet mijn pc wel en ik heb ook op de site gekeken van packerdbell voor de drivers en er staan geen losse drivers voor hdmi op.
ik ben egt radeloos heb ook tv tuner drivers geinstaleerd zou het helpen als ik je een aantal screenshots bij voeg als bijlage ?

je beeldscherm is wel dual screen maar staat op uitbreiden

je kan het zien aan je foto

nu heb je raar genoeg geen beeld op je tv

dus zou je anders handmatig door de hdmi kanalen van je tv kunnen scrollen ?

Laatst bewerkt:
als ik handmatig door mij hmdi kanalen scrol van me tv zet ik hem op de juiste hdmi kanaal.
En dan krijg ik geen signaal dat probleem heb ik dus de heletijd.
ik zou niet meer weten waar het aan licht waar gaat het fout ?
En het rare is hij vind wel Dlna netwerk ik kan wel me laptop in komen via me tv

Laatst bewerkt:
heb je nog andere apparaten in huis die je via die hdmi poort op je tv kan aansluiten .... zo ja , test dat is uit of dat wel werkt

ja als ik me hd tv kast aan sluit van casema pakt die hem gelijk ongeacht welke hdmi poort ik gebruik zelfde geld voor me blueray speler.
Het enige wat die niet pakt is me laptop daarom word ik er overspanne van hahaha.
Dit is zo frusterent.

ja ik denk dan toch dat je even moet kijken of je in je omgeving iemand met een tv en hdmi aansluiting kent

om te kijken of je het daar wel werkend kan krijgen

want ik vind het raar dat op je screenshot wel het 2e beeldscherm word weergeven

het is duidelijk te zien dat ie op uitbreiden naar de rechterkant staat

ik kan helaas door de onduidelijkheid niet zien wat er staat in het venster

Laatst bewerkt:
Zou ik de fotos anders even naar je e-mailen meschien dat je daar meer aan hebt ?
Dan maak ik gelijk en foto van me tv zo dat je ziet dat me tv hem ook herkend ?

je kan ze ook gewoon met het programma 7capture maken

en ze in een hoge resolutie uploaden bij imageshack

en de link gewoon in je post zetten

met de toets CTRL + PRINTSCREEN maak je een print screen van alleen het actieve venster (met het programma 7capture)

in windows is dat zonder 7 capture ALT + PRINTSCREEN en dan kan je het in paint plakken

of zou een ander besturings systeem helpen zo als Windows 7?

denk dat dit niks uitmaakt aangezien je computer wel het externe bureaublad ziet

alleen je tv wil het niet weergeven

dus kijk even in je omgeving of je iemand hebt die je even wil helpen om het te testen op zijn tv

heeft je tv misschien een speciale PC-MODE

dat heeft de sumsung tv bij mij thuis namelijk wel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan