Laptob standaard, koeler en Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Galasek

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2008
Ik heb een laptop: Acer aspire 3104 WLMI
Mijn laptop word erg warm dus ik zat te denken om er een koeler onder te plaatsen. Verder wil ik ook graag een standaard zodat het scherm wat hoger staat. En nu heb ik wel eens gehoord dat een koeler en een standaard ook valt te combineren. Heeft iemand een idee? En wat zou ik dan het beste kunnen kopen?
ik vond deze al:
Hier
Hier
Maar de onderste lijkt me niet echt dat hij koelt maar gewoon meer warme lucht door laat?

Verder heb ik een probleem met mijn dvd brander. Als ik een cd/dvd er in stop dan zie je het lampje wel aan en uit flikkeren en je hoort hem ook een beetje werken, maar de computer geeft aan als ik dubbel klik op het icoontje van de dvd-speler dat er een lege dvd/cd in zit en dat ik iets moet plaatsten terwijl er al wat in zit. Weten jullie hier een oplossing voor?

Vind ze alle twee slecht.
Zou voor een standaart met koelers gaan, maar dan wel met lucht uitsparingen waardoor de lucht stroom geheel onder de laptop door geblazen wordt.

Zie onderstaande site staan verschillende types afgebeeld met een goede koelings uitsparing.

http://www.computertotaalshop.nl/easysubpage0040.html

Vind ze alle twee slecht.
Zou voor een standaart met koelers gaan, maar dan wel met lucht uitsparingen waardoor de lucht stroom geheel onder de laptop door geblazen wordt.

Zie onderstaande site staan verschillende types afgebeeld met een goede koelings uitsparing.

http://www.computertotaalshop.nl/easysubpage0040.html

maar die onderste 2 zetten die de laptop ook schuin? zodat het scherm hoger staat
zoals hier:
thelaptopstand7-713355.jpg

(zo schuin hoeft hij niet;) maar even als voorbeeld.)

Zelf heb ik de Cooler Master Notepal, De hoek is prima met mijn 15,4" notebook en de luchtverplaatsing komt inderdaad tot vooraan de notepal (fan zuigt van achteraan lucht aan).
Er is inmiddels ook een nieuwere versie met USB-hub zag ik net.

Zelf heb ik hem bij Informatique vandaan.

Laatst bewerkt:
Zal waarschijnlijk komen omdat he product net uit is en dus nog niet verkrijgbaar is. De prijs zal zo rond de prijs van de oude liggen, het enige verschil is de usb-hub.

Zal waarschijnlijk komen omdat he product net uit is en dus nog niet verkrijgbaar is. De prijs zal zo rond de prijs van de oude liggen, het enige verschil is de usb-hub.

Waarschijnlijk dus nog niet uit in Nederland, want de Nederlandse site van hun vermeld het product ook niet.

Ben er ook vast van overtuigt dat Cooler Master goed naar dit design heeft gekeken ;) Aangezien ze veel op elkaar lijken.

Ben er ook vast van overtuigt dat Cooler Master goed naar dit design heeft gekeken ;) Aangezien ze veel op elkaar lijken.

Moet alleen even kijken in welke winkel in Nederland dit apparaatje te krijgen is. Denk dat ik naar de Vobis ofzo moet.

Heb bij een lokale computerwinkel geïnformeerd en hij zei inderdaad dat die nog niet in Nederland zijn te krijgen, hij zou kijken bij een andere onderneming die zaken doen met cooler master maar hij heeft zelf slechte ervaringen met de service (apparaten verder goed alleen kon het maanden duren voordat het hier zou zijn vanuit het buitenland).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan