laptop €800~€900

Status
Niet open voor verdere reacties.

MVisser

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2012
Hallo,

Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop maar zie door de bomen het bos niet meer...
Ik zoek een laptop rond 8a900 euro. Een paar eisen:
Geen acer (slechte ervaring mee/bagger kwaliteit) of apple
Minimaal 17" breedbeeld scherm (als het even kan full hd)
Zelf kwam ik de sony vaio tegen maar begreep dat je laptops hebt met een betere prijs/
kwaliteits verhouding..

Groet,
Marc

Hoi,

Inderdaad Sony is goed maar qua specificaties somber in de zelfde prijsklasse,Je geeft niet aan wat je met het notebook wilt gaan doen maar ik denk toch dat deze wel een goede optie kan zijn.

Zoiets: Klikkerdeklik! Deze laptop heeft een 3de generatie i7 en 6GB RAM. Ideaal voor gamen! Waar ga je de laptop eigenlijk voor gebruiken?

@bassie9
Niet ideaal voor te gamen, het belangrijkste daarvoor is veel te zwak: de videokaart.

Laatst bewerkt door een moderator:
Laptop zijn er niet om te gamen. Daarvan worden ze veelste warm ook al heb je een van de high end laptops. Als je gaat gamen is een pc veel fijner.
En gamen op de laptop kan niet op de Accu omdat die niet zoveel stroom kan leveren

Hoi,

Laten we nu niet op de zaak vooruit lopen ts moet nog even aangeven wat hij er mee wil;)

Ik heb laatste bericht van bassie9 nu maar eens verwijderd. De ts'r heeft (nog) niet aangegeven waarvoor laptop bedoelt is.
Om dan maar door te gaan over gamen op laptop en dan met laptops te komen van 1400-1900 euro,terwijl budget 8-900 is, doet (nog) helemaal niet terzake en is de posting dus onnodig.
Het woord is aan de TS'r.

Ik heb nog een tabel die een test onder 30000 laptops aangeeft hoeveel % binnen 2 en 3 jaar één of meerdere mankementen vertoont:
1258544992.png

Zal mn laptop voornamelijk gebruiken voor film/series kijken, klein beetje gamen (hoeft geen game laptop te zijn maar de relatief oudere games moet ie wel kunnen draaien) en veel pokeren. Ik weet dat pokeren niet veel vraag van een laptop maar het is wel belangrijk dat mn laptop niet na een half jaar al begint te freezen, zoals mn vorige dat wel deed..

Hoi,

Oke met deze eis daar kan de asus uit mij link prima mee overweg:thumb:

Ja dat vind ik ook zeker een hele mooie, wordt hem waarschijnlijk ook ;) bedankt voor de tip!

Nog 1 klein dingetje, mn andere laptop is zo goed als dood, alles wat met stroom opslag/aanvoer te maken heeft werkt niet meer.. Is er een manier dat ik mn harde schijf er uithaal en nog wat bestanden e af kan halen??

Hoi,

Over het algemeen is het proberen waard met zoiets als dit of als de hd nog werkt een externe kast heb je nog wat extra opslag.

Hoeveel snelheidsverschil zit er trouwens tussen de 2 voorgestelde laptops? Omdat er maar €66 verschil tussen zit..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan