laptop +- 1000 euro! help mij!

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdewinter

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 mei 2011
Beste Help Mij'ers,

Ik zoek een nieuwe laptop/ultrabook. Ik weet nog niet precies wat ik wil maar hier alvast een aantal kenmerken die de laptop moet hebben:

- een krachtige cpu
- stevige case (het liefste uni-body/aluminium
- betrouwbaar merk (ik ervaar Asus en Dell als top of the notch. Sony en HP zijn ook oké) (acer absoluut NIET)
- moet programma's goed draaien zoals Photoshop, Illustrator, Dreamweaver, Unity3D, Cinema4D
- zeer waarschijnlijk een dedicated GPU... tenzij jullie mij kunnen vertellen dat de intel HD 4000 krachtig genoeg is voor adobe's programma's.
- maximaal 15,6 inch
- portable, dus niet meer dan 3 kg's.

daarnaast heb ik de vraag of het verstandig is met mijn aankoop te wachten tot windows 8 uitkomt? zullen er dan ook betere machines worden gelaunched? of niet?

Groetjes,

MdW

Voor de aanschaf van je laptop kan ik je nu even niet helpen maar ik zou niet wachten tot windows 8 uitkomt. Ik vindt windows 7 veel beter dan windows 8

natuurlijk kan je van windows 8 simpel naar 7 gaan ;p
idd ik haat 8 ook

Ik weet niet of je Mac OSX iets vindt, maar voor dat geld (1049 euro) kan je ook de Macbook Air 11 inch kopen.
Je kan natuurlijk ook wat meer besteden, namelijk 1249 euro, en de Macbook Pro 13 inch kopen.
Op de Macbook Pro draaien programma's van Adobe zonder problemen, en de intel HD Graphics 4000 is inderdaad goed genoeg voor Adobe programma's.

Wat zowiezo een goede upgrade is voor elke laptop is een ssd of flash geheugen voor de macbook's.
Dit is voor Apple een prijzige upgrade die je niet meer zelf kan uitvoeren, maar bij Windows laptops kan je die upgrade bijna altijd zelf uitvoeren, en kost dit dus ook niet veel.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan