Laptop 200 - 300 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom geen HP Stream?
Ik zelf heb er eentje gekocht en ben er super tevredenover. Waren toen in de aanbieding voor 199 euro.
Ik heb wel de 13.1"

http://tweakers.net/pricewatch/428343/hp-stream-13-c000nd/specificaties/

Opslagtype Solid State Disk
Opslagcapaciteit 32GB

Je stopt er verder nog een sd kaartje in voor meer ruimte en klaar ben je.

1 jaar gratis Office 365 Personal
1 TB OneDrive cloudopslag (1-jarig-abonnement inbegrepen)

En nog een leuk ding ook!!

Ikzelf heb er Linux opgezet en gaat nu als de brandweer!!

De jaar langere garantie heeft me helemaal verkocht op de Asus, en zoals je zelf zegt betere merk.
het verschil tussen de 2 opties ligt em alleen in de uitbreidbare geheugen? In dat geval neem ik de goedkopere.

de minilaptop van HP is prima voor wat het is - maar past minder bij de wensen.
Netflix is wat vervelender met een klein scherm - en ook multitasken word moeilijk (internet/tekst verwerken).
Al is de SSD die er in zit wel heel aantrekkelijk, moet ik toch ervan af zien ^^ toch heel erg bedankt.

Allebei heel erg bedankt!

Graag gedaan. Ik kan je wel vertellen dat ik alles op die HP doe, zowel filmpjes bekijken als multitasken.
Internet, emailen, youtube, tekstverwerken, dat ding draait zijn hand er niet voor om. Ook aan websites werken die ik onderhoud voor stichtingen en mijn eigen werk, het kan allemaal!

Maar ook dat moet gezegd worden, Linux kan natuurlijk veel beter omgaan met iets minder geheugen; het geheugen van 2 GB. is namelijk niet uitbreidbaar.
En die ssd is natuurlijk ook helemaal geweldig!

Maar goed, het is maar wat je wilt.
Succes met je keuze!

Graag gedaan, voor de eisen die je stelde is er geen merkbaar verschil tussen beide laptops.

En met 4gb ram kom je goed toe.

Voor 259 euro heb je dus een goede laptop met goede bouwkwaliteit.
Ben blij dat het advies voor u zo meevalt.

Heel graag gedaan en hopelijk heeft u zusje er veel plezier mee!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan