Laptop 300- 550 €

Status
Niet open voor verdere reacties.

robert N

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2002
Eenvoudige 15 inch monitor Laptop gezocht voor de komende 3 - 5 jaar! Gewoon voor te surfen op het www/skypen/bankzaken/Ad.nl etc (ben geen gamer). Merken en types zeggen mij helemaal niets...! Had voor 299€ HP op het oog. Maar deze is pas over paar weken leverbaar volgens verkoper. Wil bij gewone winkel kopen omgeving Rotterdam!

Welke Laptop moet ik nemen, wil één dezer dagen er één aanschaffen. Wordt tureluurs van alle mooie "aanbiedingen - reclame foldertjes en de vele mooie computer termen...!

Mijn advies. Voor die prijs koop je beter een tablet. Bied je veel meer waar voor je geld in die prijsklasse dan een laptop. Want dat zou dan echt een instapmodel zijn en daar hoef je echt niet op te rekenen dat je er 5 jaar plezier van gaat hebben.

Laptop zou mijn 1 keus zijn: Voor mij makkelijker met typen...
(paar x op apple I pad in mijn handen gehad. Was onhandig met zo een "screen toetsen"bord..)

Laptop kan ik gewoon open klappen en heeft "normaal"toetsen bord..

Welke tablet zou ik dan moeten/kunnen aanschaffen? Ook daar ben ik totaal niet in thuis!

Je krijgt diverse toetsenborden voor gebruik bij tablets. Kan idd handig zijn voor als je een keer iets meer te typen hebt.

Ben erg tevreden over Galaxy Note 10.1 en iPad. Grote verschil is dat de iPad iets vriendelijker in gebruik is. Nadelen van de iPad zijn dat veel sites niet goed werken in de ingebouwde browser (Safari) en dat de meeste Apps geld kosten. Android kent veel meer gratis Apps. Android heeft daarnaast meer uitbreidingsmogelijkheden, zoals extra geheugen e.d..

een tablet met windows---> link
een android tablet---> link

voor een laptop zou ik je deze aanraden ---> link

Laatst bewerkt:
'k Neem aan dat dit een aanschaf is voor meerdere jaren.
Beter dan nu 200€ meer uitgeven aan een snellere laptop, dan een voor je huidige budget laptop aanschaffen, welke in no time traag gaat zijn.

Ook adviseer ik je er een aan te schaffen met Win7.

aanschaf idd. voor meerdere jaren. 200 € meer.... Geef naam en type.. aub. Liefst in winkel te koop omgeving Rotterdam. Of nog mooier een linkje..

'k Neem aan dat dit een aanschaf is voor meerdere jaren.
Beter dan nu 200€ meer uitgeven aan een snellere laptop, dan een voor je huidige budget laptop aanschaffen, welke in no time traag gaat zijn.

Ook adviseer ik je er een aan te schaffen met Win7.

Ik denk dat Windows 8 wat soepeler draait voor de zaken waar de topic starter 'm voor nodig heeft, aangezien de opstart techniek ect.
Maar dat is slechts mijn ervaring, Windows 7 is te adviseren als je meer met je computer/laptop wil doen.

aanschaf idd. voor meerdere jaren. 200 € meer.... Geef naam en type.. aub. Liefst in winkel te koop omgeving Rotterdam. Of nog mooier een linkje..

Een "17 die sowieso gaat bevallen -> http://www.laptopshop.nl/product/432876/hp-pavilion-17-e108ed.html

Of deze "15 met een betrouwbare Intel i5, ervaring iets beter dan AMD laptops -> http://www.laptopshop.nl/product/402350/category-45702-laptops/acer-aspire-e1-572-54204g50dnkk.html

Of wil je er echt zeker van zijn dat je laptop voor een lange periode snel blijft draaien, dan deze met 20GB SSD Cache (super snelle hardeschijf) -> http://www.laptopshop.nl/product/431681/category-45702-laptops/acer-aspire-v7-581-33214g52aii.html

Zoals al eerder aangegeven, onder de €500 euro uitgeven aan de laptop zal vrijwel altijd neerkomen op een instapmodel.. en die worden zo ontiegelijk traag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan