Laptop 550 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

hdbn99

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2014
Hi,

Ik heb een school laptop nodig voor 500-550 euro.
Ik wil er ook GTA V op kunnen spelen maar 30 fps op very low is genoeg voor mij.
Ik heb een PC in elkaar gezet voor 380 euro en daarop is het spel goed te spelen ~40-50 fps
De laptop moet 15 inch zijn.
Bedankt.

Wat je zegt over 40 à 50 FPS lijkt me stug, maar je zal vast wel gelijk hebben :rolleyes:

Heb je zelf al naar het één en ander gezocht? Ons het vuile werk laten doen is wel erg makkelijk natuurlijk :D

Kijk hier eens rond, je kunt gewoon wegfilteren wat je niet nodig hebt.

Moet het nieuw zijn?
Ik heb alle laptops (ASUS) in het gezin op marktplaats of ebay gekocht.
Het zijn dan wel niet de nieuwste, alhoewel...., maar voldoen prima en zijn stukken goedkoper.
Afkloppen, maar ik heb nog geen miskoop gehad.

Laatst bewerkt:
Als je 2e (of 3e?) hands koopt, zeker even de laptop checken bij de verkoper, of deze in orde is :thumb:

Heb hier de laatste jaren ook alleen maar 2e handse (Dell via Laptopcentrale, check hun shopreview op Tweakers shop review....).
Ooit een keer een nieuwe P4 gekocht, was een rib uit mijn lijf .... zat destijds niet eens wifi op.... tegen meerprijs leverbaar.. uit die tijd dus.
Voor het betere bank-zit-werk gebruik ik nu een Dell 12 inch netbookje, uit 2008-9, in eind 2010 gekocht voor ca 20% vd prijs.
Heb er een paar jaar geleden nog een klein SSD-tje ingezet en kan weer jaren mee.... Stel nog ca 3j... dan heb ik er 8j lol van gehad voor 250 euro...(plus ssd-tje..)

Venga;5785869 Heb je zelf al naar het één en ander gezocht? Ons het vuile werk laten doen is wel erg makkelijk natuurlijk :D Kijk [URL="https://tweakers.net/categorie/496/laptops/producten/" zei:
hier[/URL] eens rond, je kunt gewoon wegfilteren wat je niet nodig hebt.

Ik heb zelf al heel veel gezocht maar ik kan niks vinden zonder die Intel HD Graphics 5500 wat mij alleen maar rond de 20 fps gaat brengen.

Hij moet nieuw zijn van mijn moeder aangezien hij ook voor school is (Daarom ook de 15 inch)

Moet je van je moeder ook GTA V spelen... ;) anders kun je die eis los laten....:D

Je kunt 't maar beter uit je hoofd zetten, want GTA fatsoenlijk spelen op een laptop van €500,- wordt 'm niet. Of je kijkt je moeder eens heel lief aan. :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan