Laptop 600 euro goede koop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Corporis

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2010
Hallo,
ik ga volgend jaar studeren en wil hiervoor een laptop aanschaffen.
Ik hoef voor mijn studie geen zware programma's te draaien o.i.d. het is meer dat ik als ik onderweg/thuis ben dat ik dan ook een eigen computer heb waar ik iets kan doen, aangezien mijn desktop pc mee gaat naar mijn kamer, en dus niet thuis blijft. Ik wil er graag een paar games zoals League of Legends, en toekomstig Generals 2 op kunnen spelen. Een niet-onboard grafische kaart vind ik dus een vereiste.
Nou heb ik deze laptop op het oog : http://www.campusshop.nl/zcs_01/80011453/lenovo_ideapad_g_series_g500s_00739_nl/details.aspx

Is deze laptop zijn geld waard, of zijn er betere laptops die hetzelfde of minder kosten?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Mvg
Corporis

Wat is er dan beter aan die?
Hij heeft 2 gb meer geheugen, maar de i3 is minder dan i5, en grafische kaart is iets minder dan die in de eerste post.

Voor 649 euro kun je deze (linkje) kopen.
deze heeft een betere videokaart, meer werkgeheugen, grotere harde schijf en dezelfde processor.

Mijn link bevat een customisable optie dus de i5 is geen probleem. En de 635M is VEEL krachtiger dan de 720M in die van de campusshop. Maar je komt dan wel hoger uit dan de 600 die je hier hebt.

Andere voordelen:

grotere snelle HD (7200 rpm schijf)
full HD scherm (deze zijn allemaal 1366x)

maar 650 valt waarschijnlijk buiten je budget

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan