laptop 850 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

ivotje10

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2010
hoi ik zou graag een hele goede laptop willen voor 800-850 euro

ik heb niet zo veel verstand van laptop's wat nou goed is enzo

dus vraag ik het maar even hier:)

kan iemand voor mij een laptop vinden?

alvast bedankt

Goedemiddag,

Wat wil je gaan doen met het notebook?

internetten,
word
soms wat foto/videobewerken.
af en toe een game spelen

ps laptop graag met windows 7

Hoi,

Daar hoef je niet echt een notebook van dat geld voor te hebben misschien is deze wel een goede optie voor je. Prima merk en gaat voorlopig ook nog we even mee qua hardware

Hoi,

Ja oke zonde van je geld maar deze is een vergelijkbaar merk en voorzien van een snellere processor en videokaart dus dan zou dit een prima notebook voor je zijn.

wat is nou de beste laptop die ik voor dat geld kan krijgen?

deze lijkt mij wel wat voor jou
iets boven je budget
klik
kun je BFBC2 op high spelen en CoD MW2 ook
kost ongv 870 euro

en anders deze
klik
heeft een core I5 maar wel een slechtere videokaart je zult hierme CoDmw2 low op kunnen spelen

of deze
klik
deze zit in je budget heeft een goede videokaart en een Core I3 eigenlijk vergelijkbaar aan de eerste link die ik je gaf
maar dan een iets slechtere CPU

Hoi,

Of deze en dan de laatste in de rij misschien een optie snellere processor iets mindere videokaart als de 5650 en misschien iets minder qua merk

het kan altijd beter maar probleem is
de kwaliteit van het merk zoals ACER is bagger deze laptops gaan heel snel kapot

voor een goede kwaliteit merk laptop zoals toshiba of asus is dit het meeste wat je voor dit budget kan halen

weet ook laptops zijn duur omdat ze zo klein zijn je kunt ze niet vergelijken met een desktop

Hoi,

Neem aan dat je met beste bedoeld merk of snelheid er zal van een wat minder merk best een snellere zijn maar qua merk zijn dit volgens mij de betere.

edit en gezien je vorige topics met een notebook kan veel minder mee gamen als met een desktop begrijp dat je zoekende ben daarom deze edit.

Laatst bewerkt:
hoi,

iets mindere processor en videokaart als die van mij om 16.28 uur

Hoi,

Hier zie je het verschil qua processor even op prestatie klikken en hier van de videokaart

Hoi,

Ja, processor het zelfde videokaart nog wat minder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan