laptop aan pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

andrecama

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 feb 2008
Berichten
2
wil mijn laptop koppelen aan de pc via draadloos netwerk. de PC en laptop staan nu via de Belkin F5D8230-4 draadloze router wel op het internet ( telenet) ik kan met beide gelijktijgig op het internet maar, wat moet ik doen om de laptop en pc in een lokaal netwerk te zetten. Het is nl de bedoeling om vanuit de laptop de gekoppelde printer aan de pc te sturen en alle bestanden van PC en laptop op beide systemen te beheren. De pc heeft windows xp de laptop Vista.
Dank voor uw hulp.
 
Op XP de (thuis)netwerk Wizzard draaien en op Vista het netwerkcentrum openen en onder "taken" kijken. Een stap voor stap handleiding vind je ook daar (netwerkcentrum)
 
Van pc naar laptop Wachtwoord ?

Wanneer ik van mijn pc naar laptop wil moet ik een gebr. naam en wachtwoord invullen.(zou niet weten wat)
Waar kan ik dit weghalen. Alles werkt goed.
Van laptop naar pc hoeft dit niet
 
laptop aan pc via draadloos netwerk

Het wil maar niet lukken. de PC heeft een XP en de laptop Vista. Zou daar het probleem kunnen liggen?
De PC wordt niet herkend in het netwerk. nochthans staan aal instellingen juist.
PC naam- netwerknaam - IP adressen... at kan er nog mis zijn?
 
Ga in Vista naar je NetwerkCentrum, daar moet je eerst de nodige zaken instellen, zoals ook het al dan niet gebruiken van naam en wachtwoord in een netwerk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan