Laptop aan TV aansluiten

• Onderwerp starter Onderwerp starter SPlug
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

SPlug

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2009
Hallo,

IK wil graag mijn Laptop (Dell inspiron 1525) aan mijn tv (Samsung LCD 27inch) aansluiten. Beide beschikken over een HDMI aansluiting. Het is me ook gelukt om ze met elkaar te verbinden door middel van een HDMI kabel. Echter is het beeld op de tv niet goed. Het beeld is net iets te groot (ik kan het laatste stukje van de werkbalk nog net zien).

Ik heb geprobeerd de Resolutie aan te passen. Dat helpt niet. Ik krijg dan of het zelfde effect (net iets te groot) of het beeld wordt te klein waardoor je een hele dikke grote zware rand krijgt van ongeveer 15 cm.

Het liefst heb ik dat het beeld op de tv precies goed is, maar met een zwarte rand van ongeveer 1 centimeter ben ik ook tevreden.

Wat nog belangrijk om te weten is, is dat de laptop niet permanent aan de tv aangesloten staat. Ik gebruik het voornamelijk als k een film via mijn laptop op de tv wil bekijken. De vorige eigenaar van de tv heeft geen probleem gehad met het aansluiten van zijn laptop (ook dell) aan de tv. Hij had hem staan op een resolutie van 1396*nogwat..

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

Alvast bedankt.
Sander.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan