Laptop aanschaffen voor opleiding.

Status
Niet open voor verdere reacties.

insayn

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jul 2012
Hey luitjes,

Over een klein maandje begint mijn nieuwe schooljaar. Ik ga een opleiding volgen, en van die opleiding moet ik een laptop aanschaffen met de volgende specificaties.

Processor: minimaal i5 second generation (bij voorkeur i7 second generation)
Intern geheugen: minimaal 6 GB, uit te breiden tot 8 GB, DDR3 of hoger
Videokaart: minimaal 512 MB 'dedicated' geheugen
Harde schijf: minimaal 500 GB
Vaste netwerk aansluiting:
10/100/1000 Mbit
802.1x ondersteuning
Wireless:
802.11a, 802.11g, 802.11n (300 Mbit)
Intel chipset (voorkeur)
Beeldscherm: 15,4� of groter
Aansluitingen: 3x USB 2.0 (bij voorkeur USB 3.0 en/of eSATA)
Accessoires: losse muis, stroomkabel, stroomadapter en tas

Tevens heeft de school mij aanbevolen om de laptop bij http://www.sescomputers.nl aan te schaffen, alleen weet ik niet of ik dan goedkoper uit ben of omdat ik de betere laptops daar kan verkrijgen.
Ik vraag hierbij jullie advies in wat het beste is om te kopen, aangezien ik nog niet veel verstand heb van laptops en dergelijke.
Budget is max 800 euro!

@suleyman165
Die laptop is zwaar overprijst, kijk maar: Klikkerdeklik! Hier kost ie €769,-, en gratis verzending-_-. En die videokaart is te overdreven. Daarmee kun je wel een beetje gamen, en dat is volgens mij niet de bedoeling. Bij de Asus is dat extra geld geïnvesteerd in extra geheugen (8GB) en HDD-capaciteit (750GB). En je krijgt bij SES Computers maar 12 maanden garantie. Bij andere winkels krijg je 2 jaar Pickup and Return garantie op die Toshiba, oftewel, je wordt afgezet bij SES Computers.

Laatst bewerkt:
Dankjewel voor jullie reply's. Die Asus heeft wel mijn voorkeur, ik vind het ook fijne laptops.
Laptops van de schoolsite zijn wel overpriced ja! Beetje rare actie, had meer verwacht dat ze goedkoper zouden zijn.
Waar verkopen ze over het algemeen de goedkoopste laptops? De Media Markt is wel een van de beste volgens mij.

Dankjewel voor jullie reply's. Die Asus heeft wel mijn voorkeur, ik vind het ook fijne laptops.
Laptops van de schoolsite zijn wel overpriced ja! Beetje rare actie, had meer verwacht dat ze goedkoper zouden zijn.
Waar verkopen ze over het algemeen de goedkoopste laptops? De Media Markt is wel een van de beste volgens mij.
http://afuture.nl/productview.php?productID=378680 is die goedkoper 737 plus 6 euro verzendkosten ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan