Laptop aanschaffen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Laudi

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2009
Berichten
16
Hallo,

Waarschijnlijk is deze vraag al tig keer gesteld maar wederom vraag ik het ook nog een keertje haha..
Hopelijk kunnen jullie mij advies geven.

Ik heb in de folder van computerland een laptop zien staan. Ik wil mijn laptop gaan gebruiken voor muziek downloaden, schoolwerk (word /powerpoint etc) msn, en natuurlijk opslag voor foto's e.d
Nu was mijn vraag of deze laptop hiervoor geschikt is? Het betreft de Toshiba Satellite L500-19R

- Intel Pentium T4300 processor
- 4 GB geheugen
- 500 GB harde schijf
- Intel GMA
- Draadloos Draft-N netwerk

Ik hoop dat jullie aan deze informatie genoeg hebben. Verder vroeg ik me af of deze Pentium dual core T4300 processor goed is? Ik heb hier namelijk de ballen verstand niet van haha:(
Ook zit er ipv Windows Vista nu Windows 7 Home Premium op.. Ik heb gelezen dat windows Vista namelijk al veel klachten heeft gehad, klopt dat?

Alvast bedankt voor jullie reacties!
Groetjes Laura
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Welkom op helpmij,


Tegen welke prijs is hij te koop?

Modag
 
Hoi,

Nette prijs voor de Toshiba een merk die zeker tot de betere behoort en is zeker geschikt voor je doeleinden.
Ach veel klachten heb ik niet ondervonden(ondervind) met vista gebruikt alleen veel van je geheugen maar bij jouw zit er win 7 op dus wat let je.

Modag
 
Laatst bewerkt:
Met wat jij zegt van plan te zijn met je laptop, is dit een prima laptop voor een prima prijs
 
Okee!

Bedankt voor jullie reacties! :)
Heb nog 1 vraag.. weten jullie hoelang een laptop ongeveer meegaat?

Groetjes
 
De economische levenduur is ongeveer 3 jaar, maar dat geld ook voor een computer.

Alleen zal je merken dat bijvoorbeeld na 2 jaar de accu al niet zo lang mee gaat als nu.

Verder zal de laptop niet kapot zijn na 3 jaar, ze kunnen bij gewoon gebruik meer dan 5 jaar worden.
 
Ik heb deze laptop ook gezien en het leek mij ook wel een goede laptop.

Er staat hier dat er een Intel GMA 4500M video inzit, weet iemand of je ook de nieuwere spellen er op kan spelen?
 
Nee dat gaat niet. Daar koop je ook geen laptop voor...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan