Laptop aanschaffen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kickboy

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2008
Beste,

ik wil een laptop aanschaffen. aangezien mijn computer een vervaning moet hebben.
ik weet totaal niet welke ik moet kiezen . zijn zoveel proccesors enz.
wel heb ik wat info wat ik ga er mee ga doen.
ik bewerk video's met pinnacle bijvoorbeeld of adobe after effects.
ook maak ik website's via dreamweaver.
en daarnaast nog mijn normale dingen, internetten enz.
wat ik er minimaal in wil hebben is een 64bit OS, dus minimaal 4 GB werk geheugen.
Met hdd ruimte maak me niet zo veel uit. tegenwoordig zijn ze al minimaal hoog.
Grootte scherm, niet veel verstand van, een normale formaat is goed.
DVD writer.
een goede videokaart aangezien ik veel ga bewerken,

de software zoals adobe after effects is erg zwaar, en hoeft voor mij niet vlotteloos te werken. maar redelijk

laat mij het even weten en graag geen laptops van onbekende merken of lage merken zoals Sony, samsung enz. mijn voorkeur licht namelijk in de acer.

laat me maar even weten of jullie nog meer info moeten hebben

bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Persoonlijk zou ik dat van lage merk even omdraaien qua Acer en Sony .Sony is toch wel echt een slag betert als Acer;) .Maar wat nu even belangrijk is wat is je budget?

Uhm, goedkoop het liefst, ik krijg namelijk een bijdrage met kerst er voor, en hoeveel weet ik niet, laten we het houden van tot rond de 500, en zet er maar [aar bij die hoger uit komen en zet die even apart.

Hoi,

Ik zou voor deze gaan gezien je prijsklasse voor jouw doeleind wel geschikt.

Hoi,

Gezien je budget zal je denk ik niet beter kunnen krijgen. ik kijk nog even verder;)

Als ik een duit in het zakje mag doen?

Ik heb zelf sinds een paar weken een laptop uit de genoemde k53 serie.Bevalt me prima.Wat in deze extra is is de videochip.
Ga je echt geen spijt van krijgen aan de genoemde door Modag.

Hoi,

Gezien je budget zal je denk ik niet beter kunnen krijgen. ik kijk nog even verder;)
nee maar als dit goed werkt, ben ik al trots, mijn computer is nu 6 jaar oud, 2GB werkgeheugen, 1.8 GHZ. en een score van microsoft een 2. dus die laptop is voor mij al een raceauto vergeleken dit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan