Laptop aansluiten op lcd tv philips.

Status
Niet open voor verdere reacties.

static

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 sep 2006
Effe een rare vraag heb mijn asus laptop aangesloten op een plilips type 32pf9830 via dvi converter. Dit gaat alemaal goed zie de desktop goed maar als ik nu een avi'tje afspeel via mediaplayer dan zie ik dit beeld niet op de televisie. Het beeld in de mediaplayer blijft zwart terwijl ik deze op de laptop wel zie. Weet iemand hier iets voor is mischien wel een codec probleem ofzo.

please help.:(

waarschijnlijk staan je instellingen niet goed op je laptop om je beeld op je tv af te kunnen spelen
zou je moeten kunnen zien in beeldscherminstellingen
ik heb zelf nog nooit met een laptop geprobeerd maar daar zat een tijd geleden bij mij ook de fout nml ( ook al is het waarschijnlijk een iets ander systeem als voor een laptop)

Effe een rare vraag heb mijn asus laptop aangesloten op een plilips type 32pf9830 via dvi converter. Dit gaat alemaal goed zie de desktop goed maar als ik nu een avi'tje afspeel via mediaplayer dan zie ik dit beeld niet op de televisie. Het beeld in de mediaplayer blijft zwart terwijl ik deze op de laptop wel zie. Weet iemand hier iets voor is mischien wel een codec probleem ofzo.

please help.:(

Ga in Mediaplayer naar Extra -> Opties -> tabblad Prestaties. Druk even op Standaardwaarden herstellen. Zet daarna de schuif videoversnelling helemaal naar links (dus op Geen). Mocht dat niet genoeg zijn, klik dan op de knop Geavanceerd, en speel met de Overlay settings.

Laat ons weten (indien het geholpen heeft) welke instelling(en) het precies bij je opgelost heeft.

Tijs.

Bedankt voor de reacties het is al gelukt het is meer een bugje in de laptop.
Kan schakelen tussen schermen via sneltoets en nu moet ik eerst een keer laptop beeld uitzetten en daarna werkt alles weer normaal best vaag.

maar in iedergeval bedankt voor de reacties.:)

Hallo

Dus .... deze vraag mag worden beschouwd als ... opgelost .. ???

Peter

Kabeltje

Welk kabeltje heb je nodig,is er ook wat meer informatie hierover te vinden.Kan ik bijv een HD film die ik gedownload heb dan in HD bekijken op mijn HD tv:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan