Laptop aansluiten op Loewe tv... Hulp gevraagd...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DionWintjens

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2011
Hallo,

Ik heb gisteren bij Mediamarkt kabeltjes gekocht waarmee ik mijn laptop op de tv kan aansluiten. Het betreft een videokabel en een audiokabel (beide met 2x dezelfde uitgangen). Met de videokabel ondervind ik geen problemen, en het beeld is dan ook te zien op mijn tv, maar wanneer ik de audiokabel van de ingang op de laptop (die met dat icoontje van die koptelefoon erboven) verbindt met de ingang van de tv (ook met de koptelefoon erboven) krijg ik geen geluid... Weet iemand wat ik vergeet of nog moet doen??

Bvd,

Dion

(Ps. Laptop is een Asus K53S en de tv is een Loewe)

Hoi,

Het gaat fout bij de tv je sluit hem op de koptelefoon ingang en dat is dus een uitgang voor de koptelefoon en geen ingang. welke Loewe heb je?

Loewe individual breedbeeld tv. Zou erg fijn zijn als je me zou kunnen vertellen waar ik de stekkers dan wel in moet steken....

Hoi,

Met wat voot kabel heb je hem aangesloten want er zit bij de vga ingang op de tv ook een audio ingang. tenminste als het om deze gaat al zal het denk niet veel verschillen met en ander type

Hee,

Ik heb een ouder model denk ik, want die van mij is dikker en heeft de middenknop op de speakers in plaats van tussen de speakers en het scherm. Het kabeltje dat ik heb is een 3,5 minijack kabeltje dacht ik! Weet je het dan??

Hoi,

Ja dat begrijp ik dat is bijna altijd het geval maar het gaat mij om de aansluiting op[ de tv nergens meer een beschrijving van of misschien foto maken van aansluitingen.

Er zijn vrij veel aansluitingen, maar er staat icoontjes bij en ook tekst! Welke moet ik dan hebben?? Welk icoontje of wat voor tekst moet erbij staan?? Of kleur zelfs??

Geen dank ik lees wel hoe of wat en anders even juiste type tv opgeven:D:D

Hallo,
Ik heb een Macbook en een Loewe tv (type weet ik niet)
Ik had al een VGA adapter, toen was de hdmi adapter er nog niet, afijn... Kabels aangesloten, perfect beeld op de tv, zo en nu de audio...
Ik alle ingangen geprobeerd van de tv, maar bij geen enkele kwam er geluid. Zelfs niet via de dvd speler, terwijl dat juist wel zou moeten kunnen.
Ik bijdehand toen ik afgelopen weekend bij de MediaMarkt liep, misschien beter maar gelijk hdmi adapter, dan hoef ik niet meer te pielen met het geluid. Dus ik kom heel enthousiast thuis, kabeltjes uitgepakt, macbook erbij... kabel aanslui...... wtf...?? Een loewe tv zonder hdmi uitgang? :(
Ik denk zo maar eens dat wij binnenkort een nieuwe tv hebben :) Maar voorlopig heb ik nog steeds geen geluid op die ouwe loewe.
Iemand een oplossing, zal proberen vanavond even een foto te maken, van de tv en het typenummer op zoeken...
Grtz iRob

*nu ik dit verhaal nog eens doorlees en er over nadenk, zit ik ineens te bedenken dat ik hem via de DVD speler, misschien niet op het goede kanaal heb gezet voor het geluid, hmm vanavond nog maar eens proberen...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan