Laptop aansluiten op tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

diamand

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2008
Hey ik hoop dat julie mij kunnen helpen.
Ik heb zojuist een stekker gehaald 7 pin svideo
En met mijn laptop verbnden en met de tv via start
Maar er gebeurd helemaal niks
Alles al geprobeert heb de Acer TravelMate 4150
en gewone divers van de website
Iemand help :D

wat bedoel je met 'via start'?

Je moet instellen dat je laptop het beeldsignaal ook (of alleen) naar de tv stuurt.

Dit kan je instellen bij de geavanceerde beeldscherminstellingen (daar neemt het programma van je videodriver het over)

Als ik me niet vergis is er bij acerlaptops ook een snellere manier: hou Fn ingedrukt en druk op F5

Hierdoor schakel je naar de volgende mogelijkheid wat betreft het beeldscherm, je wisselt bij elke druk op F5 tussen:

- enkel beeld op laptopscherm
- beeld op laptopscherm EN tv
- enkel beeld op tv

Uiteraard kan dit in een andere volgorde zijn, dat moet je zelf even uitvinden

veel succes:thumb:

re

Hey bedankt het werk nu aleen 1 proleem\.
Heb geen kleur beeld is er wel aleen dan zwart wit

Welke kabel zit er tussen de laptop en de tv?

Naast de kabel zou het ook aan de instellingen kunnen liggen. Neem de geavanceerde beeldscherminstellingen eens grondig door. Deze zijn bij iedereen anders omdat iedereen een andere grafische kaart heeft. Weet je hoe je bij de geanvanceerde beeldscherminstellingen moet komen?

Ehy

Hey. jah heb alles nagekeken en krijg bij die scart geen kleur als ik hem in een andere scart doe wel aleen dan heb ik heel wazig beeld tekst wat nietr te lezen is etc en bij de andere scart wel goed aleen dan zwart wit

7 pins s-video naar scart

Dat de beelden wazig zijn is normaal, scartkabels zijn nou eenmaal niet gemaakt om computerbeelden door te sturen.

Wil je goede beelden dan zal je gebruik moeten maken van een vgakabel in de hoop dat er een vga-ingang aan je tv is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan