laptop aansluiten op TV?

Status
Niet open voor verdere reacties.

henry70

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2013
Ik kom er niet goed uit hoe ik mijn display port moet gebruiken om de laptop op de TV aan te sluiten, De poort heet wireless Display (widi) Het heeft met draadloos te maken dus hier zal dan geen kabel op aangesloten worden. Maar neem aan een adapter om naar de tv te zenden. Wie kan mij helpen hoe ik met deze poort moet omgaan zie foto? anderen adviezen zijn ook welkom heb verder 4x USB a en een VGA aansluiting maar dat heb ik niet op de TV. Cromecast werkt met mijn laptop naar de TV, alleen kan er niet mee werken om dat het vertraagd werkt, mijn muis beweging komt een aantal seconden later helaas jammer, misschien is er wel een oplossing voor. Het was de bedoeling om het bedraad aan te sluiten maar heb geen HDMI aansluiting op de Lap.IMG_2042.JPG

sorry, is een laptop van EliteBook 840 G2 i5-5300U, heb via mijn grote PC het beeld naar TV gestreamd, projecteren of spiegelen heet dat binnen Windows, het werkt via Miracast wat niet altijd ondersteund word met computers. Mijn laptop ondersteund dat niet. Dus heb het vermoeden dat er een adapter in die wireless display poort moet die miracast heeft. Het beeld is nu niet vertraagd

Miracast wordt ondersteund door die HP.
Merk en type TV is geheim?
Verloop van DP naar HDMI kan ook indien TV geen DP heeft

En er zijn ook alternatieven voor Chromecast waar Google mee is gestopt.

wauw die kabel daar ben ik wel blij mee, er is veel gestopt met die display port heb ik in de gaten, en die miracast werkt inderdaad ook met mijn Laptop, vreemd dat ik dacht van niet ik kreeg een keer een melding dat het niet werkte. Die alternatieven weet ik niet is ook weer een stukkie prijziger thanks!

je moet eens kijken wat "konig hdmi" in een zoekrobot oplevert mogelijks een oplossing die zoekt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan