Laptop accu verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

grumbkow

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2007
Hallo,

Allerlei verschillende verhalen hoor je over laptop accu's en wat hier wel en niet mee moet gebeuren. Iedereen zegt wat anders en ik ben het spoor bijster.

Ik heb net een nieuwe laptop en wil uiteraard dat de batterij zo lang mogelijk goed blijft.
De accu wordt minimaal 5 keer per week volledig ontladen en weer volledig opgeladen wegens treinreizen.

Nu is mijn vraag, als ik thuis op de laptop werk en de accu is vol, is het dan echt nog nodig de accu te verwijderen uit de laptop of kan ik deze dan rustig laten zitten tot ik de volgende dag of de dag daarna de accu weer volledig leeg laat lopen.

Graag een antwoord hierop met duidelijke onderbouwing zodat ik eindelijk eens duidelijkheid heb =)

Bij voorbaat dank!.

Oké dat maakt het iets duidelijker, zal hem er uit halen zodra ik de laptop intensief gebruik (wordt nooit warmer dan 30 graden bij beetje browsen enzo) en zal hem ook voortaan op 10% al uitzetten zodat hij niet geheel leeg loopt.
Bedankt voor het artikel heb continu op engelse termen gezocht en kon het niet vinden!

Oke, graag gedaan en bedankt voor de terugkoppeling.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan