Beste mensen,
Ik heb een: Acer Aspire 5520G. [Laptop]
CPU: AMD Athlon 64x x2 dual-core processor.
Video: Nvidia Geforce 8400M G
Als ik Counter Strike Source speel kom ik er al snel achter na ongeveer een half uur dat mijn fan harder gaat draaien en mijn spel beetje begint de ' lagge' (trage FPS).
Als of ik speel op de accu.. (daarme kan je het ongeveer vergelijken).
Een vriend van me zij tegen me: Als je het probleem weer heb; Check je CPU of Videokaart temperatuur eens.
Ik de temperatuur bekijken via Everest. En JA hoor.. CPU 82 Graden. :| Schrok me kapot heb meteen spel afgesloten en deze topic aangemaakt.
Ik denk zelf dat ik me laptop ff moet schoonmaken van binnen.. Stof verwijderen ect ..
Als jullie nog goeie ideen hebben hoor ik het graag!
Alvast bedankt.
Groetjes Mike.
Ik heb een: Acer Aspire 5520G. [Laptop]
CPU: AMD Athlon 64x x2 dual-core processor.
Video: Nvidia Geforce 8400M G
Als ik Counter Strike Source speel kom ik er al snel achter na ongeveer een half uur dat mijn fan harder gaat draaien en mijn spel beetje begint de ' lagge' (trage FPS).
Als of ik speel op de accu.. (daarme kan je het ongeveer vergelijken).
Een vriend van me zij tegen me: Als je het probleem weer heb; Check je CPU of Videokaart temperatuur eens.
Ik de temperatuur bekijken via Everest. En JA hoor.. CPU 82 Graden. :| Schrok me kapot heb meteen spel afgesloten en deze topic aangemaakt.
Ik denk zelf dat ik me laptop ff moet schoonmaken van binnen.. Stof verwijderen ect ..
Als jullie nog goeie ideen hebben hoor ik het graag!
Alvast bedankt.
Groetjes Mike.