Laptop acer Aspire 5630

Status
Niet open voor verdere reacties.

Glasbak

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2001
Goede dag,

Ik ben met een acer laptop bezig, nu geeft hij bij de draadloze verbinding is het signaal maar 3 streepjes aan terwijl ik bijna in de router zit. Klik ik op het schermpje van de verbinding en dan status van de draadloze verbinding dan staand de streepje bij verzonden en pakketten vol en boven in het scherm staat bij het signaal 3 streepjes, bij snelheid staat 54 mbps
Het is een Acer laptop met vista, ik moet toch gewoon een volsignaal hebben
Wie weet hoe dit komt

Gr Nico

Een router hoeft nooit een voledig signaal te geven en bij 1 streepje kan je al goed internetten.

MvG Thijs Walgering

Een router hoeft nooit een voledig signaal te geven en bij 1 streepje kan je al goed internetten.

MvG Thijs Walgering

Goede dag,

Dat klopt helemaal, maar het gaat niet om de ontvangst.
Het probleem is ook al stel ik in dat hij contact moet maken met de router, valt de verbinding soms toch spontaan uit en maakt hij verbinding met een anderen onbeveilige router.
Deze onbeveiligde router daar heb ik niets aangevinkt dat hij daar contact mee moet maken. Al diverse kanalen geprobeerd maar het blijft het zelfde.
Ik heb nu een vaste pc draadloos gemaakt en die valt niet uit. Het lijkt mij een probleem met de laptop zelf. Dus ik ga er mee terug. Nog een andere laptop uitgeprobeerd en daar ging het goed mee dus geen uitval.
Maar beankt voor de reactie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan