Laptop ACER Aspire 7551 plots extreme traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frankbrinky

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2011
Berichten
135
Hallo allemaal,

Ik heb nu een laptop voor ongeveer 3a4 jaar.
Heeft altijd wel fatsoenlijk gefunctioneerd.
Plots gebeuren er verschillende dingen waar ik niet tevreden over ben.

-Zo is hij echt héél tráág (bijv: als ik een map of browser of een programma of de startbalk aan klik, moet ik (soms) gewoon een minuut ofzo wachten)
-Tijdens het surfen op internet of het gebruiken van programma's ineens heel traag.
-Tijdens het surfen traag en melding dat alles beëindigt moet worden.
- Opstarten traag.
-Heb ook ineens een andere startpagina die niet weg wil.
Enz. enz,

Ik heb een uitgebreide virusscan gedaan, en die heeft verschillende dingen verwijderd.
Zelf heb ik ook bij Deze Computer en dan programma's verwijderen of wijzigen, alle onodige dingen of onbekende dingen verwijderd.

Dit alles heeft nog niet tot een resultaat geleid, Zou iemand mij kunnen helpen.

Meer info laptop.20130815_190040.jpg

Gr. Frank
 
Laatst bewerkt:
Mij lijkt de beste optie gewoon een herinstallatie van windows. Dit is zelf heel makkelijk, maar alleen vervelend als er bestanden op staan die je moet houden. Je kunt een programma dat TreeSize heet downloaden. Dan kun je heel makkelijk zien waar alle bestanden staan (en is gratis). Je hebt blijkbaar Toolbars enzo. Als je ADBlock download zijn die pop ups met reclame weg. Je kunt de Toolbars uninstalleren via Control panel en dan uninstall a program, en via daar gewoon alles wat je niet gebruikt verwijderen. Hierdoor zou de PC wel sneller moeten worden.
ADBlock: https://adblockplus.org/nl/firefox (weet niet of deze voor elke browser werkt)
TreeSize: http://treesize.nl.softonic.com/download

Edit: Je RAM upgraden scheelt ook veel. Maar dit moet wel kunnen en kost geld
 
Laatst bewerkt:
Hee bedankt is het niet handig om deze proberen te verkopen en gewoon een nieuwe te kopen. ? Of wordt die echt een stuk sneller op die manier. Ik zit er namelijk over na te denken om een vaste computer te kopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan